Nitro Boats?? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nitro Boats??

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Nitro Boats??

Nån som vet om det finns nån ägare till dessa båtar boende i Sverige? Att få tag i dom i Sverige borde ju inte vara så svårt då det är Tracker som gör dom.

Vilka jävla monster!Click image for larger version

Name:	untitled.png
Views:	1
Size:	85,2 KB
ID:	1825341

Mojo boats har sålt några...så hör med dom så får du tag på nån som har...
    Kommer in en Z7 under vintern oxå vet jag
    Daniel Granholm
    Tävlingsansvarig Svenska Gäddklubben

Kommentera

Har inspekterat en Nitro som såldes av Mojo. Maken till välbyggd och välplanerad båt har jag aldrig sett. Helt grymt bra detaljkänsla.

Skall skaffa en Nitro en dag, är lite för inne på multifiske för tillfället (trolling m.m.) så det får bli när jag antingen kör endast spinn eller kan ha två båtar

Kommentera

Nej fan! Jag har inte råd med en sån nu. Trodde jag skulle få råd att köpa en Superguide, men det får ligga på is ett tag.

Bara sett några klipp med Nitro båtar och dom flyger ju fram. Har Mojoboats sålt såna båtar i Sverige? Konstigt att dom inte postat det på sin Fejja då. Så det kommer en till vintern då i alla fall. Vore fasiken värt att åka till staden för den finns bara för att kolla på den.

Kommentera

Ursprungligen postat av poppers man Visa inlägg
          Nej fan! Jag har inte råd med en sån nu. Trodde jag skulle få råd att köpa en Superguide, men det får ligga på is ett tag.

Bara sett några klipp med Nitro båtar och dom flyger ju fram. Har Mojoboats sålt såna båtar i Sverige? Konstigt att dom inte postat det på sin Fejja då. Så det kommer en till vintern då i alla fall. Vore fasiken värt att åka till staden för den finns bara för att kolla på den.
          Såldes en Z6 som var med på Sportfiskemässan i våras. Helt jävla sjuk var den båten kan jag lova.

Kommentera

Ursprungligen postat av MastaPike Visa inlägg
            Såldes en Z6 som var med på Sportfiskemässan i våras. Helt jävla sjuk var den båten kan jag lova.
            Just det. Det är den man såg bild på motorn va? Mer fick man inte se. Sjukt coola båtar i alla. Fy fan va coolt och åka ut på öppna Vänern och bara gasa på.

Kommentera

Kolla va coolt! Båten fan lyfter.

Here's my friend Keith Kavajecz with the hammer down on the new NITRO ZV 21 on the Mississippi River last fall during the FLW Championship. Welcome to NITRO...

Kommentera

jodå, de gör riktiga båtar i riktigt material också som synes....
                Never let your memories be greater then your dreams...

I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...

Kommentera

Jag har klättrat runt lite i nitro och det är en makalös fiskeplattform. Oändligt med utrymme och förvaring (läs i caps lock).
                  Älskar också att de flesta av deras modeller har noll fribord :-).

Kommentera

När man skall tillverka de bästa båtarna väljer man naturligtvis det bästa
                    hållbaraste och mest slitstarka materialet i skrovet.... Glasfiber

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av tpettersson, 2014-05-27, 12:35
                    18 svar
                    5 825 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Lärka
                    av Lärka