Köpa ny båt, eller enbart vill kika runt. Lista med tillverkare! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köpa ny båt, eller enbart vill kika runt. Lista med tillverkare!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Som jag väntat, ska bli skönt att slippa den drygaste och spydigaste gestalten på FS, bannad på livstid om jag får bestämma.
    Enligt mig många år sen han tilförde forumet nåt.

/// Mikko

Kommentera

Ursprungligen postat av ThePikeFather Visa inlägg
      Jag har satt ihop ett litet gäng båttillverkare.
      Planen är kommande att länka till alla tillverkares hemsidor också. Men det får bli ett senare projekt.

Men iaf, om du som jag gillar att fördriva tid genom att spana båtar så har du här några bra namn här att googla på.

//TPF.
      Kom att tänka på denna sida med tanke på ämnet ovan och listor på båtmärken:

http://www.nettivene.com/moottorivene/

Ni får ursäkta att den är på finska, men det är lätt att navigera. Till höger under "Pikahaku" (Snabbsök) så kan ni välja "Merkki" (märke) och får då upp en lista på en jäkla massa båtmärken. Välj ett märke och tryck på den blå knappen "Näytä tulokset" (Visa resultat) så kommer de aktuella båtarna (till salu) upp.

Kommentera

Ursprungligen postat av Mikko Visa inlägg
        Som jag väntat, ska bli skönt att slippa den drygaste och spydigaste gestalten på FS, bannad på livstid om jag får bestämma.
        Enligt mig många år sen han tilförde forumet nåt.

/// Mikko
        Beror nog mest på vad man menar med drygast,spydigast och att tillföra nåt...samtidigt är det nog tur att inte du bestämmer...
        Never let your memories be greater then your dreams...

I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...

Kommentera

Första gången jag ser någon bli bannad på detta forumet. Märklig känsla.

Kommentera

Ursprungligen postat av byggarn Visa inlägg
            Beror nog mest på vad man menar med drygast,spydigast och att tillföra nåt...samtidigt är det nog tur att inte du bestämmer...
            Tror väldigt många vet precis vad jag menar, även du herr byggaren om du funderar lite.
            Men skitsamma, gött att slippa honom (Min högst personliga åsikt som du inte behöver dela om du inte vill).

/// Mikko

Kommentera

Men min tanke var båtar, och den ligger enbart upplagd om man tycker det är intressant. Trevlig helg!

Jempajens: "Håller med eino. De flesta finns ju inte ens i Sverige och vem vill fiska från en baja t.ex.?"
              Det spelar väl ingen roll om de finns i Sverige eller inte när man surfar nätet och kollar båtar.
              Denna båt t.ex gav mig minst en timmes surfglädje: http://thepikefather.wordpress.com/2...ro-jetmotorer/
              Då är jag med även här, trodde du länkade till lämpliga "fiskebåtar". Var lite snabb att posta där, kollade bara i listan t.om. "B" ungefär! Klart jag gillar att surfa på båtar, är utbildad båtmekaniker så intresset finns helt klart

Ha en trevlig helg!

Kommentera

Bra tips Tailrunner! Ska spana in såfort jag har en dator igen.
                Tack!

Ursprungligen postat av TailRunner Visa inlägg
                Kom att tänka på denna sida med tanke på ämnet ovan och listor på båtmärken:

http://www.nettivene.com/moottorivene/

Ni får ursäkta att den är på finska, men det är lätt att navigera. Till höger under "Pikahaku" (Snabbsök) så kan ni välja "Merkki" (märke) och får då upp en lista på en jäkla massa båtmärken. Välj ett märke och tryck på den blå knappen "Näytä tulokset" (Visa resultat) så kommer de aktuella båtarna (till salu) upp.
                http://thepikefather.wordpress.com/

Lägg gärna till ThePikeFather på Facebook. Klicka här!

Kommentera

Känns trist med banning av Eino.
                  Han har en galet bred kunskap och som jag ser det så tillförde han mycket expertis inom många områden, framförallt kring båtar.
                  Men som man bäddar får man ligga, men jag har inga hard feelings.
                  Allt gott!
                  http://thepikefather.wordpress.com/

Lägg gärna till ThePikeFather på Facebook. Klicka här!

Kommentera

Känns trist med banning av Eino.
                    Han har en galet bred kunskap och som jag ser det så tillförde han mycket expertis inom många områden, framförallt kring båtar.
                    Men som man bäddar får man ligga, men jag har inga hard feelings.
                    Allt gott!
                    Han har fått varning tidigare av andra orsaker så det är därför det blev som det blev nu.
                    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                    Fiskesnacks regler hittar ni Här
                    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

När kommer Eino tillbaka? Så få som verkligen kan nåt om båtar här nu. Dessutom så tycker jag hans "klumpiga" sätt kan vara underhållande.
                      http://mortasfiske.blogspot.com

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av tpettersson, 2014-05-27, 12:35
                      18 svar
                      5 825 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Lärka