Beten.nu i nya lokaler! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Beten.nu i nya lokaler!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Beten.nu i nya lokaler!

Click image for larger version

Name:	nya.png
Views:	1
Size:	108,9 KB
ID:	1807784
    Utvecklingen hos beten.nu har varit enorm! Ett stort tack till våra kunder, Bergman & Fiskesnack!
    Ganska snabbt växte vi ur lokalerna, och nu har vi äntligen fått tillträde till våra nya, 3 gånger så stora lokaler.
    Strategiskt belägna precis utmed E4 så det är lätt att svänga inom när man har vägarna förbi. Avfart 74 (Markaryd södra) ca 8 mil norrut fr Helsingborg.
    Kommer du norrifrån ser du butiken rakt fram när du kommer på avfarten, kommer du söderifrån får du först köra 300m mot Markaryd innan du ser butiken på vänster sida.
    På nätet kommer vi köra öppningserbjudanden hela nästa vecka (24-30/10). Butiken öppnar Lördag 29/10 kl 10:00 med massor av öppnings-fynd!

Välkomna!!!

Roligt att det går bra för er!

Beten.nu är första butiken jag vänder mig till när jag skall köpa nya beten och annat fiskerelaterat. Har alltid haft bra erfarenheter, snabb service och aldrig några problem. Hoppas att ni är lika bra i fortsättningen också!

Kommentera

Ursprungligen postat av LuciusEsox Visa inlägg
      Roligt att det går bra för er!

Beten.nu är första butiken jag vänder mig till när jag skall köpa nya beten och annat fiskerelaterat. Har alltid haft bra erfarenheter, snabb service och aldrig några problem. Hoppas att ni är lika bra i fortsättningen också!
      Kul att höra! Och vi vill bli ännu bättre - i denna satsningen ingår även helt nytt datasystem som kommer att se till att inleveranser av varor kommer ut blixtsnabbt på webshopen. Idag läggs inleveranserna in manuellt, men när system är intrimmat går hela leveransen "direkt in i burken". Inget man direkt ser som kund, men intrycket blir att slutsålda artiklar snabbare kommer tillbaka i lager.
      Redan idag har vi bra koll på lagret och nästan alla får allt de beställt. I framtiden blir lagerkollen och lagersaldona ännu tydligare och bättre.
      Den tidsbesparing som det innebär för oss kan vi lägga på att göra webshopen ännu bättre och tydligare.
      Inget som görs över en natt kanske, men det har som sagt påbörjats och målsättningen är att hela tiden förbättra kundservicen. Kom gärna med förslag på vad vi kan göra eller vad ni saknar. Här eller på info@beten.nu

Kommentera

Härligt att höra det går bra för er som sagt och att det är lönsamt att bedriva ett företag med BRA priser på fiskeutrustning. Fortsätt i den stil ni gör med bra priser över hela sortimentet samt REA avdelningarna, dem som gör att man lägger dem där extra ordnarna för att prova nya beten bara för dem är billiga.

Kommentera

Ursprungligen postat av Humlan92 Visa inlägg
          Kom gärna med förslag på vad vi kan göra eller vad ni saknar. Här eller på info@beten.nu
          Kan passa på att lägga in en kommentar till här. Tror att det är första webshopen jag har handlat från som verkar göra allt "enligt skolboken" juridiskt sett. För mig som är intresserad av (och studerar) IT-juridik och E-handel är det roligt att se en butik där allt sköts precis som de exempel vi arbetat med i skolan. Tydliga bekräftelser, möjlighet att rätta inmatningar innan ordern är slutgiltig o.s.v. Fortsätt i samma bana!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
          1 251 svar
          102 463 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Piscantur stercore  
          Startad av Markusth, 2012-12-07, 15:48