SHIMANO CURADO NU TILL SUPERPRIS PÅ SPORTFISKEPRYLAR.SE - 1995 kr (ord. 3995 kr) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

SHIMANO CURADO NU TILL SUPERPRIS PÅ SPORTFISKEPRYLAR.SE - 1995 kr (ord. 3995 kr)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av guhra Visa inlägg
    Är inte nöjd med min curado 201e7 jag köpte i somras, smäckert skit skulle jag kalla det.. Gör man delar till frikopplingen etc i plast så har man inte tänkt mycket längre än att hålla nere vikten. Första och sista shimano multirulle.
    Tråkigt för dig.
    Jag fiskar med bara shimano rullar sedan ett par tillbaks och är mkt nöjd. Har sålt alla mina Ambassadeurer och Daiwas.

Min curado 201E7 som jag köpte i oktober 2008 är en av mina fav. rullar och jag använder den som allround rulle. Har inte haft några som helst problem med den.

Häls /T
    Senast ändrad av tonyex; 2012-03-14, 15:10.

Kommentera

Jag är supernöjd med min 201E7 jag med och skulle kunna tänka mig en till eller en 201 för att få lite mer kraft
      Hade nästan glömt hur befriande det är att fiska, bra skit helt klart !!!

Kommentera

Ursprungligen postat av Swe#kipp Visa inlägg
        Jag är supernöjd med min 201E7 jag med och skulle kunna tänka mig en till eller en 201 för att få lite mer kraft
        Du menar en 301 eller ? /T

Kommentera

Nej menar 200E5/201E5 men den går kanske inte att få i Sverige misstänker jag ,,,
          Hade nästan glömt hur befriande det är att fiska, bra skit helt klart !!!

Kommentera

Ursprungligen postat av guhra Visa inlägg
            Är inte nöjd med min curado 201e7 jag köpte i somras, smäckert skit skulle jag kalla det.. Gör man delar till frikopplingen etc i plast så har man inte tänkt mycket längre än att hålla nere vikten. Första och sista shimano multirulle.
            Tack för infon, där strök jag Curadon från min inköpslista. Plast hör inte hemma i slitdelarna! Verkar som att man är tvungen att skruva isär rullarna innan man köper nåt nuförtiden. Jag har hittat för mycket plast och klena delar i mina Daiwa också.

Kommentera

Ursprungligen postat av Höstrusk Visa inlägg
              Tack för infon, där strök jag Curadon från min inköpslista. Plast hör inte hemma i slitdelarna! Verkar som att man är tvungen att skruva isär rullarna innan man köper nåt nuförtiden. Jag har hittat för mycket plast och klena delar i mina Daiwa också.
              Det finns plast delar i de flesta rullar, fast detta behöver inte vara ett så stor problem, bara så du vet. Häls /T

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
              1 251 svar
              102 299 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Piscantur stercore  
              Startad av gabbu, 2014-09-13, 19:28