[Har samlat på mig rullar som ligger oanvända så jag kollar intresset !
Alla är högervevade
-------------------------------Ambassadeur-------------------------------------
5500cs Mag Elite grön skick = NY/oanvänd
5500c3 silver skick = NY/oanvänd
5600c4 blå skick = NY/oanvänd
------------------------Shimano havsfiske--------------------------------------
TLD 20 nyskick med eller utan " röd PP flätlina" ca 1500 meter
TR-200G bra och ny rulle för lättare havsfiske
omoto GTR T25L en rejäl spakbromsad rulle med kapacitet 400m 0.55 lina (ingen skräp rulle som pajjar ) även denna ny !
http://www.blocket.se/goteborg/Rullar_med_kapacitet_och_kvalitet_34026484.htm?ca= 15&w=1[/URL]
jag skickar helst inget utan finns att hämta i Göteborg (möjligen posten vid förskotts betalning)
ge ett vettigt bud så får vi se om jag nappar "sitter inte i sjön" och har inte bråttom ! skicka ett mail till girren666@hotmail.com hittade e Ambassadeur 6600cl rocket full med ny 0,24 röd PP flätlina och tre spinnspö med (mitchell ul spin carbon ultralight 180cm 1-5 gr) och (shimano hyperloop spinning 210cm 10-30gr) + ett (strikebow salamon river 11fot kastvikt upp till -120gr) men de säljer jag bara ihop med en rulle...
Alla är högervevade
-------------------------------Ambassadeur-------------------------------------
5500cs Mag Elite grön skick = NY/oanvänd
5500c3 silver skick = NY/oanvänd
5600c4 blå skick = NY/oanvänd
------------------------Shimano havsfiske--------------------------------------
TLD 20 nyskick med eller utan " röd PP flätlina" ca 1500 meter
TR-200G bra och ny rulle för lättare havsfiske
omoto GTR T25L en rejäl spakbromsad rulle med kapacitet 400m 0.55 lina (ingen skräp rulle som pajjar ) även denna ny !
http://www.blocket.se/goteborg/Rullar_med_kapacitet_och_kvalitet_34026484.htm?ca= 15&w=1[/URL]
jag skickar helst inget utan finns att hämta i Göteborg (möjligen posten vid förskotts betalning)
ge ett vettigt bud så får vi se om jag nappar "sitter inte i sjön" och har inte bråttom ! skicka ett mail till girren666@hotmail.com hittade e Ambassadeur 6600cl rocket full med ny 0,24 röd PP flätlina och tre spinnspö med (mitchell ul spin carbon ultralight 180cm 1-5 gr) och (shimano hyperloop spinning 210cm 10-30gr) + ett (strikebow salamon river 11fot kastvikt upp till -120gr) men de säljer jag bara ihop med en rulle...
Kommentera