UT- trimmade 6500 och 2500 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

UT- trimmade 6500 och 2500

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• [Fiskesnack] UT- trimmade 6500 och 2500

Click image for larger version

Name:	DSC00066.jpg
Views:	1
Size:	678,8 KB
ID:	1806048Click image for larger version

Name:	DSC00068.jpg
Size:	618,7 KB
ID:	1806049Click image for larger version

Name:	DSC00067.jpg
Size:	625,2 KB
ID:	1806050Hejsan tänkte sälja en ambassadeur 2500 och en rocket 6500 båda går otroligt bra. kanon skick på bägge. ska säljas pga att jag inte använder dom längre!
    Har ett berkley series one spö alldeles nytt oxå till salu!
    Senast ändrad av Mrstiles; 2011-04-15, 16:56.

Har du en priside´??? Bara så vi inte är för långt ifrån varandra innan vi startar snacka affär?

Kommentera

Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inlägg
      Har du en priside´??? Bara så vi inte är för långt ifrån varandra innan vi startar snacka affär?
      Jaa bra fråga!
      Tänkte mig väl kanske 2700 för rocketen, Bara trimm veven kostar ju fan 500 nånting sånt!
      Sen typ 3500 Kr för 2500:an!
      Båda rullarna är absolut nyskick, 25:an är aldrig gjort ett riktigt fiske med den är bara kastad med, Det är en utställningsrulle från början som jag trimmade så den är så fin den kan bli!
      Har ett splitternytt berkley series one till den rullen oxå!
      Hör av dig om det är intressant. eller om du tycker jag är för dyr!
      Mvh Mats

Kommentera

Sitter fortfarande och räknar på det, var kommer rocketen ifrån? vilken typ av rocket? känner inte igen tum-plattan där uppe från någon av mina raketer, har en 6500 cs rocket och har haft 2 pro-raketer, bara den saftfärgade jag sett detta på.

Kommentera

Det ser ut som en vanlig rocket med en tumplatta från en Record uppe på.
          Det går att trycka dit en sådan på en sekund och är lika lätt att ta bort igen om man inte vill ha det.

Kommentera

Sitter fortfarande och räknar på det, var kommer rocketen ifrån? vilken typ av rocket? känner inte igen tum-plattan där uppe från någon av mina raketer, har en 6500 cs rocket och har haft 2 pro-raketer, bara den saftfärgade jag sett detta på.
            Det är en helt vanlig 6500 cs rocket, tum plattan är inte orginal på den, finns ingen platta på orginalet! Den har jag satt dit själv bara för att jag tyckte den blev snyggare ! Det är som det står en ut trimmad rocket ! Top of the line skick på den !

Kommentera

Ursprungligen postat av Kattman Visa inlägg
              Det ser ut som en vanlig rocket med en tumplatta från en Record uppe på.
              Det går att trycka dit en sådan på en sekund och är lika lätt att ta bort igen om man inte vill ha det.
              Helt korrekt av dig kattman

Kommentera

Ursprungligen postat av Azphyxia
                Det är inte min tråd, men det här verkar lite knepigt. Jag har själv använt Rockets - kanonrullar, men tum-plattan du nämner har jag bara sätt på snikmodellen med saffrans färg. De andra Rockets jag haft eller sätt har samtliga haft metallknappen på sidan! Så jag undrar med vilken Rocket detta är?

Är själv intresserad av rullen, men jag kan tänka mig att ge max 1600;-
                Läs svar längre ner om rullen ! Och angående pris så känns det som väl så dålig affär för 1600 kr får den hellre samla damm ! Bara trimmet går på drygt 1600 kr! Ha en bra dag !

Kommentera

Jag tycker den rullen kastar bättre en pro-rocketarna sålde 2 pro raketer och köpte en precis lika dan som den du säljer, fast otrimmad, sitter och funderar, det är inte priset, det är om jag behöver den, har en i krom också, om folk vill köpa en trimmad raket tror jag dom skall köpa din i stället för en trimmad pro-rocket! vilket av ut´s trim är det du har på den??

Kommentera

Jag tycker den rullen kastar bättre en pro-rocketarna sålde 2 pro raketer och köpte en precis lika dan som den du säljer, fast otrimmad, sitter och funderar, det är inte priset, det är om jag behöver den, har en i krom också, om folk vill köpa en trimmad raket tror jag dom skall köpa din i stället för en trimmad pro-rocket! vilket av ut´s trim är det du har på den??
                    Tjenare ! Det är salmon kittet på rullen där !

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
                    1 251 svar
                    102 450 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Piscantur stercore  
                    Startad av Markusth, 2012-12-07, 15:48