Säljes blandat allt från jerk till spö - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Säljes blandat allt från jerk till spö

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Halva priset köpte denr 400 så 200 men det är lite svårt att skicka den är stor som fan.

Kommentera

Ursprungligen postat av Craw Visa inlägg
      Halva priset köpte denr 400 så 200 men det är lite svårt att skicka den är stor som fan.
      ok det va synd ...antar att frakten skuule kosta en hel del isånnafall
      Gilla och följ oss på facebook
      www.facebook.com/TeamFishingForFun

Mina PB:n
      Gädda 12.70 kg 117 cm
      Gös 5.70 kg 80 cm
      Abborre 1.32kg 46 cm

Kommentera

You've got mail!

Kommentera

har lite wooblers , zalt zam tail, har betes boxar med mm, och vj jiggar mm ringa eller sms.
          Senast ändrad av Craw; 2010-05-27, 21:02.

Kommentera

Ni kan få ett bra pris på vj jiggarna det är bara kända märken där är 7 skallar och 11 jiggar med box 200 kr eller den som bjuder högst bud, så har jag en m bra massa torska drag pilkar 60-300 g torska jiggar mm, is fiske spå det kan ni få för 100 kr har aldriganvänt det lägger ni till får ni angeldon till som aldrig är använt, Och så har jag en mycker bra ul rulle abu cardinal i mycket skick med framåt boms, vid snabb aff'r kan ni få den för 250 kr jag betalar frakten om ni bor långt ifrån malmö, så har jag en rapala firetiger den är i mycket bra ,så har jag en fladen woobler öring färg typ grön gul med svarta prikar aldrig använd men den är rätt lik lismaster och så har jag en liten rapala wobbler till ädel fisk, abbore, sen har jag is dubbar, och en massa fiske lådor, så om ni är intresserade är det bara att ringa eller maila.

Kommentera

Har lite smått och gott jag vill bli av med, ni kan få det billigt, har köpt billjeten till resan nu blev rätt så dyrt så jag har inte många kroner på kontot, därför säljs grejorna billig.
              1. Vj jiggar bara kända märken 10 st och 6 skalar. med box 150 kr annars 100 kr
              2.En rapala woobler kan väl vara 20 cm med 3 tre krokar fire tiger vet ej namnet på denna men jag kommer ihåg att det var dyra kosta 179 kr och den är i bra skick. 80 kr
              3, Abu tormenator floating 13 cm med stor sked den går djupt gul och svart bra skick 50 kr
              4. Fladen Conrad öring färg kan ni få till om ni köper något annat annars 40 kr
              5. Atom 25 g grön dåliga krokar 30 kr
              6 Spinnare reflex med svart randig sked
              7 Minni woobler rapala perfekt till abbore och öring
              8 Håv abu med metal ram perfekt till abbore, gös öring, har fått upp en gädda på 7 kg men det var precis att den gick i. denna kan ni få för 100 kr.
              En Abu garcia cardinal premium pro ul har funkat mycket bra den ksoat 450 när jag köpte den
              för 200 är det rulle din

Vi köp av flera grejor så säljs det billigare. och även om ni kommer och hämtar det så säljes det billiagre,
              Jag skickar inte grejor om ni inte beställer för minst 100 kr. eller maila eller pm om ni är intresserad av något

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
              1 251 svar
              102 466 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Piscantur stercore  
              Startad av Markusth, 2012-12-07, 15:48