trollingset som är perfekt att starta med! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

trollingset som är perfekt att starta med!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• [Fiskesnack] trollingset som är perfekt att starta med!

*OBS! SÅLD!*

Tjena!

Ska nu sälja mina trollinggrejer som använts flitigt under sommaren men nu har jag tröttnat på det och kör stenhårt på jerkbait-fiske istället.
    Detta paket är perfekt för den som inte vill lägga ut en förmögenhet på massa dyra spön osv. perfekt att börja med helt enkelt. Det jag har använt grejerna till är mestadels göstrolling men även en del till gädda.

Det är två Wiggler trollingspön 8,6' som är ganska mjuka men funkar utmärkt till gös och gädda om man inte är tok-kräsen när det gäller utrustningen. På dessa spön sitter det två okuma rullar med stark nylonlina som är 0,35mm. De är lätta att använda och det finns även knarrfunktion på dom för att indikera på napp.
    Till detta följer det även med ett oanvänt spö utan rulle från ABU 8' som jag aldrig använt, köpte det mest för att fylla på med ett extra spö då det är skönt att ha flera ute.
    Till detta följer även en betesbox med 8 giftiga göswobblers varav jag har bytt krokarna på 4 av dom till owner krok och resten är vassa och fina.
    Westins jätte(bytt till owner-krok)
    Nils-master papegojaktig 18 cm (owner)
    Nils-master ljusblå/gul 18 cm (owner)
    Nils-master "gösambulansen 15 cm (owner)
    Predatek Viper Vit/röd (owner)
    Mieko tredelad rött huvud, brun ovansida med svarta ränder och gulaktig buk
    Smithwick Gösambulansen
    Rapala deep fire tiger

Det följer även med två sidoparavaner (Great light) en höger och en vänster och även 5 djupparavaner som är ett perfekt alternativ om man inte har plånboken eller lusten att skaffa djupriggar. 2 st på 5 m djup, 1 st på 7 m och 2 på 8-11 m.
    I boxen ligger det även några lekanden och en peang. Ni får även ett flötestrolling-set som är avsett för gädda.

Nypris på allt detta är runt 3500.
    Mitt pris 2500! kan gå ner vid snabb och smidig affär.

Om ni skulle vilja köpa delar av detta paketet så kan jag sälja spöna för sig, och betesboxen med wobblers för sig, jag är flexibel!

Grejerna finns i Göteborg/Partille men jag har inga problem med att skicka dom. Vi kommer överens om frakt osv vid affär.

Kontakta med på min mail andreas.helsing@hotmail.com

Cheers!

//Helsing
    Bifogade filer
    Senast ändrad av andreashelsing; 2010-05-05, 12:00.

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
1 251 svar
102 315 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Piscantur stercore  
Startad av Markusth, 2012-12-07, 15:48
5 svar