Tjena, dags att sälja mitt Kinetik Rough Rider Spö + Viva Titan Rullen
ALLT FINNS I ÅTVIDABERG UTANFÖR LINKÖPING
Allt är köpt hos min lokala sportfiskebutik här i Åtvidaberg.
Spöt är ett 9´ spö med kastvikt på 10-45g (nypris 600kr)
Rullen är 5.5.1 växlad och mkt trevlig (nypris 1299kr)
Allt är använt två ggr förra åtet när vi försökte fiska gös men i år kommer jag lägga det fisket helt åt sidan. Så därför säljer jag av allt till ett fördelaktikt pris.
Hade tänkt mig 1000kr för hela settet men det kan vi diskutera närmare när du visar ett intresse för grejerna.
Till rullen finns en extra spole samt kartong. Till spöt finns mjukt fodral.
Kan utan problem skicka grejerna och då skickas det i två paket för att inte väcka för stort intresse på vägen. Då kör vi med postförskott.
Kontakt på antingen mail: ek.mathias@gmail.com
eller telefon: 073-5815529 sms går bra då jag jobbar mkt kvällar och helger, lämna ett medelande så ringer jag upp
ALLT FINNS I ÅTVIDABERG UTANFÖR LINKÖPING
Allt är köpt hos min lokala sportfiskebutik här i Åtvidaberg.
Spöt är ett 9´ spö med kastvikt på 10-45g (nypris 600kr)
Rullen är 5.5.1 växlad och mkt trevlig (nypris 1299kr)
Allt är använt två ggr förra åtet när vi försökte fiska gös men i år kommer jag lägga det fisket helt åt sidan. Så därför säljer jag av allt till ett fördelaktikt pris.
Hade tänkt mig 1000kr för hela settet men det kan vi diskutera närmare när du visar ett intresse för grejerna.
Till rullen finns en extra spole samt kartong. Till spöt finns mjukt fodral.
Kan utan problem skicka grejerna och då skickas det i två paket för att inte väcka för stort intresse på vägen. Då kör vi med postförskott.
Kontakt på antingen mail: ek.mathias@gmail.com
eller telefon: 073-5815529 sms går bra då jag jobbar mkt kvällar och helger, lämna ett medelande så ringer jag upp
Kommentera