Bara borre 2010 - nu säljer jag alla mina jerkbaits. Handgjort, buster, big bandit mm - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bara borre 2010 - nu säljer jag alla mina jerkbaits. Handgjort, buster, big bandit mm

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av redrum Visa inlägg
    Frågan är ju hur du kunde "sälja allt i ett bräde" trots att grejerna redan var sålda. När du då "fick loss" grejerna borde du väl ha skickat iväg dem till alla som redan betalat för både beten och frakt! Om du då inte hade råd med frakten och behövde få loss nya pengar för detta tycker jag att du borde ha sålt av något annat du "fått loss", typ en tv eller nåt istället. Det känns som din skyldighet som säljare. Du är nog den mest opålitlige och osmidiga människa jag stött på.

Och vad i h*lvete har att killen bodde 15 mil ifrån dig med saken att göra?

Banna snubben så fort Kattman och Mattias fått sina pengar. Sen hjälps vi åt att hålla koll så att mascot/jens inte kommer tillbaka med nytt alias!
    och vem är du med 2 inlägg nyreggad på fiskesnack.com?? Någon som inte är inblandad i någon affär med mig som vill ge mig kritik men är så feg att du inte vågar stå för vem du är??

Mitt strul är lågt, jättelågt, pinsamt och jag skäms. Men du har precis gått lägre. Tyvärr måste jag säga det.

/edit

Någon moderator borde kolla upp redrums registrering. Något säger mig att denne redan har ett konto på fiskesnack men är så ynklig och feg att han inte vågar stå för detta... Han har reggat sig med förnamn: m och efternamn: j i gävleborg. Reggade sig 6 Mars, har sedan dess skrivit två inlägg varav det ena i den här tråden. Patetiskt...
    Senast ändrad av mascot; 2010-04-25, 15:33.
    Min blogg

Kommentera

• Ursprungligen postat av Tobias Visa inlägg
      Nice save man! Högst trovärdigt!

Det jag tycker är det allra värsta är att du säger att du inte haft pengar till frakt/återbetalningar men så vitt jag vet har alla förskottsbetalat till dig = du har således haft pengar!? Eller har de gått till att köpa bira i Köpenhamn?

Skitfiske på dig också Jens! Må abborrarna vara med dig!
      Nej till hyra för att slippa bo på gatan. Skämtar inte.
      Min blogg

Kommentera

• Har alla fått tillbaks sina pengar?
        Jag väntar fortfarande på mitt spö som betalades i januari!!!!!

SKÄRPNING NU JENS ATTERSTRAND!!!!!!!!!

Kommentera

• Väntar på lite deg så alla affärer tycks ju inte vara i hamn än. Kanske kan bli lite semesterpengar så småningom...

Kommentera

• redrum säger bara vad han tycker inte han som gjort fel

Kommentera

• Förstår att folk blir riktigt jävla less på att de inte sköts smidigare, samtidigt som jag förstår att mascot förmodligen haft ett helvete även om bara hälften av alla förklaringar är sanna. Skönt att det dock har löst sig för det flesta.

Kommentera

• Har fortfarande inte fått en krona!

Jens, jag ska vara schysst en sista gång mot dig. Sitter inte pengarna på mitt konto senast den 27 maj så har du skaffat dig både en till polisanmälan och ett ytterligare ärende hos kronofogden. Your move!

Kommentera

• Jag har nget med den här tråden att göra, men vill bara säga: Alla kan hamna i en dålig sits, men få försöker att göra rätt för sig.....Tror iaf att han försöker göra rätt för sig annars hadde han ju inte ens hört av sig till någon på denna sida

*skitfiske på er alla*

Kommentera

• Hoppas också att det blir ett avslut nu framåt löning, har gått några månader totalt sett och en första avbetalning är ju gjord så jag hoppas verkligen del två kommer också. Hade ju varit skönt för alla parter.

Kommentera

• Ursprungligen postat av Nosefield Visa inlägg
                      Jag har nget med den här tråden att göra, men vill bara säga: Alla kan hamna i en dålig sits, men få försöker att göra rätt för sig.....Tror iaf att han försöker göra rätt för sig annars hadde han ju inte ens hört av sig till någon på denna sida

*skitfiske på er alla*
                      Visst alla kan hamna i en dålig sits, och jag har varit jävligt förstående med det. men vad fan har det gett mig? jag är nu en av få som fortfarande inte fått mina pengar tillbaka! Jag skiter nu i vad du mascot är i för sits. Får jag inte mina pengar som sagt innan den 27 maj så blir det polisanmälan, kronofogdeärende samt hembesök . Detta är inte ok Jens! Du kan väl iaf besvära dig med att ge ett besked eller ännu en ursäkt!

Ni som nu kommer in utan att ha haft affärer med jens och ändå försvarar honom tycker jag kan vara tysta. jag betalade mina beten tidigt i februari och har ännu inte fått något tillbaka! Kom igen när ni är i samma sits!

HÖR AV DIG NU JENS!!!!!!!!

//Mattias

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
                      1 251 svar
                      102 325 visningar
                      0 gillar