Bara borre 2010 - nu säljer jag alla mina jerkbaits. Handgjort, buster, big bandit mm - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bara borre 2010 - nu säljer jag alla mina jerkbaits. Handgjort, buster, big bandit mm

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Såg att även jag har fått pengar tillbaka.
    Då är det överstökat.

Kommentera

• banken har fått tillbaka sina pengar...... Nä just det jag är ju ingen bank för jag tog ju ingen ränta på mina pengar...

Kommentera

• Men du har fått tillbaka dina pengar Grilja?

I så fall tycker jag att ni ska vara glada över att ni fått det, massor av folk som blåser varandra hej vilt på nätet och att återfå sina pengar är sällsynt.

Att kräva en ränta är ju därför inget att snacka om, hade det varit jag, hade jag varit glad för pengarna jag fick tillbaka, men såklart. Jens har ju sabbat det mesta vad heter rykte på fiskesnack för all framtid.
        www.TeamPikeHard.blogspot.com - Vi bloggar om predatorfiske!

Kommentera

• Ursprungligen postat av AhlqvistarN Visa inlägg
          Men du har fått tillbaka dina pengar Grilja?

I så fall tycker jag att ni ska vara glada över att ni fått det, massor av folk som blåser varandra hej vilt på nätet och att återfå sina pengar är sällsynt.

Att kräva en ränta är ju därför inget att snacka om, hade det varit jag, hade jag varit glad för pengarna jag fick tillbaka, men såklart. Jens har ju sabbat det mesta vad heter rykte på fiskesnack för all framtid.
          Tycker det minsta borde vara att Grilja i alla fall borde får dra ett skämt om hur uruselt Mascot skött detta!
          Läs rapporter och reflektioner kring havsöringsfiske längs sydkusten!

http://salmotruttasyd.blogspot.com/

Kommentera

• Fortfarande inget nytt på mitt konto.

Däremot har fogden äntligen hört av sig om att de vill ha lite flera detaljer innan de dra igång ärrendet.

Hoppas man kan be de strunta i det!

Pengarna på kontot nu Jens!

Kommentera

• Ursprungligen postat av Flinus Visa inlägg
              Tycker det minsta borde vara att Grilja i alla fall borde får dra ett skämt om hur uruselt Mascot skött detta!
              Utan tvekan får han dra ett skämt! Två också, men har påtalat detta om ränta i tidigare inlägg här och det jag menade var inte att jag inte tyckte han skulle skämta. Skämt riktade mot Jens är helt klart befogade i denna tråd. Men att vänta sig ränta är nog inte riktigt vad man ska göra när man har att göra med en sån här snubbe..

Förstår du mig bättre nu?
              www.TeamPikeHard.blogspot.com - Vi bloggar om predatorfiske!

Kommentera

• Ursprungligen postat av AhlqvistarN Visa inlägg
                Utan tvekan får han dra ett skämt! Två också, men har påtalat detta om ränta i tidigare inlägg här och det jag menade var inte att jag inte tyckte han skulle skämta. Skämt riktade mot Jens är helt klart befogade i denna tråd. Men att vänta sig ränta är nog inte riktigt vad man ska göra när man har att göra med en sån här snubbe..

Förstår du mig bättre nu?
                Precis, hade aldrig ens trott något annat heller..

Mest en pik från min sida

Kommentera

• Ursprungligen postat av Kattman Visa inlägg
                  Fortfarande inget nytt på mitt konto.

Däremot har fogden äntligen hört av sig om att de vill ha lite flera detaljer innan de dra igång ärrendet.

Hoppas man kan be de strunta i det!

Pengarna på kontot nu Jens!
                  Hade inte täckning för alla betalningar. Du (Kattman) och Mattias någonting kan jag inte betala tillbaka till förrän nästa Torsdag när jag får pengar igen. Skicka det till kronofogden om du vill, jag kan inte klaga om du gör det som jag betett mig.

Ränta på pengarna kommer till alla i brevlådan.
                  Min blogg

Kommentera

• Ursprungligen postat av Tobias Visa inlägg
                    Nice save man! Högst trovärdigt!

Det jag tycker är det allra värsta är att du säger att du inte haft pengar till frakt/återbetalningar men så vitt jag vet har alla förskottsbetalat till dig = du har således haft pengar!? Eller har de gått till att köpa bira i Köpenhamn?

Skitfiske på dig också Jens! Må abborrarna vara med dig!
                    1. Resan till Köpenhamn kostade mig totalt 0 kr. Skivbolag m.m. sponsrade den resan till 100% jag hade pengar till ett paket cigg själv..
                    2. Jag hamnade i en sådan sits att jag inte fick loss betena (bodelning i min skilsmässa alla grejor vi "köpt" för gemensamma pengar skall värderas och delas) Pengarna jag fick in blev jag tvungen att betala hyran med för att slippa sova på gatan.
                    3. När jag fick loss grejorna under April månad så fick jag en möjlighet att sälja allt på ett bräde till en person som bor 15 min ifrån mig, vilket jag gjorde och sedan betalade jag tillbaka pengarna till så många jag kunde.

Men som sagt. Allt gick åt helvete.
                    Min blogg

Kommentera

• Frågan är ju hur du kunde "sälja allt i ett bräde" trots att grejerna redan var sålda. När du då "fick loss" grejerna borde du väl ha skickat iväg dem till alla som redan betalat för både beten och frakt! Om du då inte hade råd med frakten och behövde få loss nya pengar för detta tycker jag att du borde ha sålt av något annat du "fått loss", typ en tv eller nåt istället. Det känns som din skyldighet som säljare. Du är nog den mest opålitlige och osmidiga människa jag stött på.

Och vad i h*lvete har att killen bodde 15 mil ifrån dig med saken att göra?

Banna snubben så fort Kattman och Mattias fått sina pengar. Sen hjälps vi åt att hålla koll så att mascot/jens inte kommer tillbaka med nytt alias!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
                      1 250 svar
                      102 210 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Classe69  
                      Startad av gabbu, 2014-09-13, 19:28