http://www.blocket.se/angelholm/Airb...tm?ca=23_7&w=1
Säljer den bästa airbrush kompressorn jag någonsin haft.
Detta är den ultimata airbrush kompressorn som är tystgående OCH oljefri (därmed i princip underhållsfri). Det finns många tystgående kompressorer på marknaden med de flesta är oljesmorda, och i slutändan så får man alltid olja i sin luft, alternativet är tex Iwata "Power Jet Pro Kompressor" som kostar 6750kr.
Denna kompressorn har tillockmed bättre tekniska egenskaper än Iwatas:
Effekt 250W
2 cylindrig
30-35 liter/min
Tryck 0,2 - 6 bar
Tank 3,5 liter
2 lägen på strömbrytaren för vanlig målning och när man behöver extra mycket luft
Vätskeavskilljare
Regulator
2st airbrush hållare
Mått 310x130x310mm
Vikt 12kg
När man köper de kommer dem UTAN snabbkoppling eller instickskopplingar. Dessa specialdimensioner kostar 400kr på tex daveart airbrushshop, och inkluderas här i priset tillsammans med 2st instickskopplingar.
Endast testanvänd några gånger, NYSKICK
3000kr eller högstbjudande
Säljer den bästa airbrush kompressorn jag någonsin haft.
Detta är den ultimata airbrush kompressorn som är tystgående OCH oljefri (därmed i princip underhållsfri). Det finns många tystgående kompressorer på marknaden med de flesta är oljesmorda, och i slutändan så får man alltid olja i sin luft, alternativet är tex Iwata "Power Jet Pro Kompressor" som kostar 6750kr.
Denna kompressorn har tillockmed bättre tekniska egenskaper än Iwatas:
Effekt 250W
2 cylindrig
30-35 liter/min
Tryck 0,2 - 6 bar
Tank 3,5 liter
2 lägen på strömbrytaren för vanlig målning och när man behöver extra mycket luft
Vätskeavskilljare
Regulator
2st airbrush hållare
Mått 310x130x310mm
Vikt 12kg
När man köper de kommer dem UTAN snabbkoppling eller instickskopplingar. Dessa specialdimensioner kostar 400kr på tex daveart airbrushshop, och inkluderas här i priset tillsammans med 2st instickskopplingar.
Endast testanvänd några gånger, NYSKICK
3000kr eller högstbjudande
Kommentera