God Jul önskar WobblerButiken.se ! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

God Jul önskar WobblerButiken.se !

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• God Jul önskar WobblerButiken.se !

Hej!

Vi skulle vilja tacka alla kunder för det gångna året och samtidigt passa på att berätta lite om 2010.

Vi firar nu 3 år på nätet! Detta kommer att märkas via mängder med aktiviteter under året. Vi kommer snart att erbjuda fakturabetalning på hemsidan. Ni erbjuds detta alternativ som komplement till kortbetalningen.

Mängden grossistbeten kommer att utökas kraftigt kommande år. Vi har redan startas med att lansera många nya modeller ur den norska grossisten ”Sölvkrokens” sortiment. Fler grossistbeten är på ingång!

Samtidigt har vi de senaste veckorna lanserat många nya modeller från vår egenimport. Modellerna ”Vadstena Killer” och ”North Pike Jerk” vill vi speciellt nämna. ”Vadstena Killer” gjorde éntre i vårt sortiment 2009. Den första leveransen sålde slut nästan direkt efter ett mycket positivt mottagande av våra kunder. 2010 kommer tre nya färger att säljas. Efter att en kund från Vadstena kontaktat oss och beskrivet ett exceptionellt fiske i Vättern med detta bete har vi döpt om modellen till ”Vadstena Killer”. Betet har åtskilliga +100 gäddor på sitt samvete.

”North Pike Jerk” är ett mycket prisvärt jerkbete för våra skandinaviska vatten. Betet säljs nu för otroliga 59 kr.

Inom kort anländer också partier av spännande handgjorda fiskebeten från våra duktiga svenska hemmasnidare. Besök gärna WobblerButiken.se och låt dig inspireras!

God Jul och Gott Nytt År önskar WobblerButiken.se

kommer ni även att ta in beten från grossister som ni redan har kopior på ??
    Senast ändrad av mangeboy79; 2009-12-19, 18:15.

Kommentera

jag gillar att ni tar in lite mer kanda marken! kanske lagger en order snart!

ni borde ta in lite amerikanska prylar!!!!

Kommentera

Hej!

Amerikanska prylar är på ingång!

Stora handtillverkare gäddspinnare från amerikanska Spanky Baits kommer att lanseras nästa vecka. Vi är glada att kunna erbjuda ett flertal färger ur Fireball-serien.

Snart kommer även havsöringsgodis från östkusten. Vi kommer att få in ett större parti av ME-draget. Möjligen finns de till försäljning redan nästa vecka.

Kommentera

Ursprungligen postat av Wobblerbutiken.se Visa inlägg
          Hej!

Amerikanska prylar är på ingång!

Stora handtillverkare gäddspinnare från amerikanska Spanky Baits kommer att lanseras nästa vecka. Vi är glada att kunna erbjuda ett flertal färger ur Fireball-serien.

Snart kommer även havsöringsgodis från östkusten. Vi kommer att få in ett större parti av ME-draget. Möjligen finns de till försäljning redan nästa vecka.
          trevligt trevligt

sjalv saknar jag amerikanska crnkbaits mest, ar valdigt svart att hitta bra cranks i sve

Kommentera

Ursprungligen postat av sommenfiskaren Visa inlägg
            trevligt trevligt

sjalv saknar jag amerikanska crnkbaits mest, ar valdigt svart att hitta bra cranks i sve
            menar du då crankbait som i wobbler eller crankbait som i en liten tjock bass wobbler?
            det finns ju massor på lundgrens, cisco, jake, grandma, stalker och mer! jag har bara en amerikansk wobbler, cisco. tycker zalt, westin, rapala och salmo är de bästa. känkarnas läck på många beten e skit!

Kommentera

jag menar for bass, ex bombers mm.

Kommentera

Ursprungligen postat av sommenfiskaren Visa inlägg
                jag menar for bass, ex bombers mm.
                ok, irriterar mig på det. precis som jag irriterar mig på jänkare som kallar sliders och gliders för walk the dog beten
                crankbait e ju egentligen wobbler

iallafall så finns rapala dt på vissa ställer, storm big bass, salmo har några olika.

Kommentera

En glider som fiskas sida-sida är ju ett walk-the-dogbete, ett crankbait är ju en wobbler, sen finns det ju underkategorier som minnows, jerkbaits osvosv... I sverige är allt bara wobbler som har sked, medan underkategoriernas namn är namnen man använder i staterna, tycker rapala har ett bra utbud på tjocka cranks med relativt stor sked, fat rap, dt, shad rap o alla varianter på dessa!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
                  1 251 svar
                  102 451 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg Piscantur stercore  
                  Startad av Markusth, 2012-12-07, 15:48