Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Rullar, drag, spinnare & en fet draglåda!
Collapse
X
-
Senast ändrad av FireRaptor; 2009-11-26, 20:36.www.TeamPikeHard.blogspot.com - Vi bloggar om predatorfiske!Taggar: Ingen
-
Jadu, ärvde dom för ett par år sedan och dom har legat och skräpat sedan dess, vet faktiskt inte ens vad dom är till för. Aldrig använt. En god vän sa i alla fall att det hette gäddsax och han visste inte heller. Så jag beslutade mig för att sälja dom.
Spinnfiske & Gäddmete är det enda som intresserar mig =)www.TeamPikeHard.blogspot.com - Vi bloggar om predatorfiske!
-
I och med att jag fortfarande inte vet vad gäddsaxar är så kan jag inget säga om detta.
Kan säga såhär, hade jag vetat att det blivit sådant rabalder så hade jag slängt dom.. verkar inte vara så bra grejor? Nu kan jag tyvärr inte dra tillbaka budet då jag fått bud på varan, vilket är jävligt beklagligt. Det är ju liksom småpengar, inga pengar jag är i behov av..
Jag hoppas ni har förståelse.. Kanske skulle ta det där negativa omdömet och ge fan i att skicka dom.. Kan något berätta vad det är btw?www.TeamPikeHard.blogspot.com - Vi bloggar om predatorfiske!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Quivertip Visa inläggJag rensade upp i tråden här rejält. Hot mm får aldrig förekomma i forumen. (Helt förbjudet)
Gäddsaxar liksom nät mm är inte förbjudet alltså får man även sälja dom. Inget fel i detta.[FONT="Book Antiqua"]Det är tur man har en hobby [/FONT]
[FONT="Lucida Sans Unicode"]Esox Lucius[/FONT]
Kommentera
-
Jo, det kanske man borde, men har man aldrig sett dom innan, i rätt sammanhang är det inte riktigt så lätt som det kan tyckas tro. Jag visste definitivt inte att det var "olagligt" och skadligt för gäddan. Hade jag vetat det hade dom ju såklart legat i soptunnan för länge sedan.
Jag är en seriös fiskare som ALLT kör C&R. En gädda för mig är som jesus för de kristna. Hajjar ni min tanke? Trist att det blir sånt här liv.
Jag kommer inte skicka varan till köparen, så enkelt är det
Btw, läs objektbeskrivningen på auktionen..www.TeamPikeHard.blogspot.com - Vi bloggar om predatorfiske!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Quivertip Visa inläggJag rensade upp i tråden här rejält. Hot mm får aldrig förekomma i forumen. (Helt förbjudet)
Gäddsaxar liksom nät mm är inte förbjudet alltså får man även sälja dom. Inget fel i detta.
alla blir sura som om det vore olagligt
Kommentera
-
Jag har FULL förståelse för att folk blir sura. Gäddorna ska bevaras, när dom plockas upp ska dom återsättas i PRECIS samma skick som de var innan du la dom i båten.www.TeamPikeHard.blogspot.com - Vi bloggar om predatorfiske!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av frajHej!
Kollar intresset för ett Gloomis NRX+ 872s jwr 7'3 i nyskick. Slutsålt överallt och...5 Foton-
Kanal: Säljes - Fiskesnack.com
2024-11-10, 17:15 -
-
av frajHej!
Kollar intresset för ett Gloomis GLX 841s sjr i absolut nyskick!
Oerhört...3 Foton-
2024-11-07, 22:59 -
-
av snigelkolaTänkte se om det kan finnas något intresse för den här lilla pärlan eftersom den i princip aldrig kommer...6 Foton
-
2024-11-03, 21:27 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
|
1 251 svar
102 299 visningar
0 gillar