Jag har ett Nielsen Powerflex, Fast Action Fly Rod 9' LW-8. till salu. - Till det har jag använt använt #8 guidline bullet och de har jobbat grymt bra ihop! - Perfekt för gäddflugfiske samt HÖ.
Livstidsgaranti på spöt.
Med spöt så kommer det en condura tub och spöt är 4-delat vilket gör det lätt att frakta och hantera. (endast använt 2 ggr) - Säljer det då jag skall köpa klass 5/6 spö. - Ny priset är mer än det dubbla jag säljer det för.

500:- eller högst erbjudande. - Nypris är mer än tredubbla.
Säljer även ett Adexa Tempest Long Cast 80% Carbon 10 ft. 40-100 g kastvikt.
- Spinnspöt håller bra kvalite och är i fint skick. - Detta spö fungerar i Sthlm's ström samt älvkarleby eller vanligt spinnfiske. - 2 delat.
500:- eller högst erbjudande.
Spöna finns i Sundbyberg/Stockholm men kan även skickas. (även om det är smidigast om du bor i närheten).
/M
Livstidsgaranti på spöt.
Med spöt så kommer det en condura tub och spöt är 4-delat vilket gör det lätt att frakta och hantera. (endast använt 2 ggr) - Säljer det då jag skall köpa klass 5/6 spö. - Ny priset är mer än det dubbla jag säljer det för.

500:- eller högst erbjudande. - Nypris är mer än tredubbla.
Säljer även ett Adexa Tempest Long Cast 80% Carbon 10 ft. 40-100 g kastvikt.
- Spinnspöt håller bra kvalite och är i fint skick. - Detta spö fungerar i Sthlm's ström samt älvkarleby eller vanligt spinnfiske. - 2 delat.
500:- eller högst erbjudande.
Spöna finns i Sundbyberg/Stockholm men kan även skickas. (även om det är smidigast om du bor i närheten).
/M