BOMBER Jerk "Herky Jerky" nu hos www.trumman.com! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

BOMBER Jerk "Herky Jerky" nu hos www.trumman.com!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

OF kan aldrig snacka sig ur detta!! _Han stred mot varenda butik med kopior på hans produter. Nu går han i deras fotspår.

Kommentera

Ursprungligen postat av Gös Jonas Visa inlägg
      OF kan aldrig snacka sig ur detta!! _Han stred mot varenda butik med kopior på hans produter. Nu går han i deras fotspår.
      Noterbart att han varit på forumet och läst och inte svarat...Så jag tror vi alla kan dra en slutsats av detta...
      Är det någon som gjort test hur EXAKT lika dessa beten är? vikterna ligger i princip identiskt och längd och liknande känns som en photoshop förstoring...

Är det som så många andra fall att det kanske är samma fabrik som tillverkar betena?
      Väldigt många spön blir trots allt tillverkade i samma publik!
      Http://blogg.dragsosportfishing.se - Team Dragsösportfishing blogg

Kommentera

Hej alla Gäddfiskare; Det här får bli mitt svar idag på alla frågor gällande Bomber Jerk "Herky Jerky" och andra produkter som säljs via www.trumman.com.

Åren 1974-2005 sålde LEF Sport & Marinprodukter som generalagent olika fiske- och marinprodukter till marinhandlare och sportfiskebutiker.

Jag startade LEF-produkter år 1971 tillsammans med min svågar Nikolai Hammari. Vi byggde då på fritiden ihop egna ekolod LEF Fish Spotter MI-2901 och LEF Dept Sounder MI-1031 samt LEF Thermo Spotter MI-103 elektronisk fisketermometer.

År 1973 fick LEF Sport & Marinprodukter agenturen för MINN KOTA elektriska fiskemotorer som vi sålde till butiker ända fram till 2002.

År 1974 fick vi agenturen för LOWRANCE ekolod som vi sålde till butiker fram till 1993.

Åren 1975-2005 hade vi agentur för bl.a Bomber, Swim Whizz och många andra fiskebeten. I april år 2005 överlät jag alla agenturer till Wiggler AB i Stora Höga.

Idag har vi inga agenturer kvar utan säljer enbart till konsumenter via vår webshop www.trumman.com. Här är det inte längre frågan om att tjäna pengar utan snarare ett tidsfördriv för min egen del där jag efter bästa förmåga försöker hjälpa mina kunder och andra vänner till ett framgångsrikare och trevligare fiske.

Via www.trumman.com strävar jag alltid efter att kunna erbjuda både gamla och nya kunder det kvalitativt och fångstmässigt finaste sportfiskemarknaden kan erbjuda. På jerkbaitsidan anser jag personligen att Bomber Jerk "Herky Jerky" och Suick Thriller lever upp till mina personliga kvalitetskrav och önskemål. Med utgångspunkt från detta är jag också helt övertygad om att många av våra kunder får uppleva samma fiskeglädje och framgångar vid fiske som jag själv haft genom åren.

Bomber Jerk "Herky Jerk" har jag jerkfiskat med en hel del nu i år och betet är otroligt starkt, välgjort och kommer troligtvis att fånga nästa "Svenska Rekordgädda". Min önskan för framtiden är att var och en av er får uppleva samma givande fiske och glädjande fiske som jag själv fått uppleva sedan jag började fiska Gädda och Gös år 1946.

Med vänlig fiskehälsning,
        Leif Engström
        (Old Firehand)
        www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!

Kommentera

Tack OF för svar. Men tror inte GJ är så glad på det svaret, endå.
          Du hatade ju kopior?
          Men jag undrar om, hur och varför detta bete kom till din webshop?
          När ska du börja sälja rullar och jerkbaitspön?
          Får man billigare rabbatt hos dig, om man är i medlem i sportfiskarna?
          Jag tänker på andra webshopar oxå.

Kommentera

Ursprungligen postat av Stenbocken Visa inlägg
            Redan gjort.
            Självklart, men vem ska ha CREDen

Kommentera

Som vanligt kommer svammel från OF. Han kanske har lärt sig att jag genom åren debatterat brallorna av han varje gång. trumman.com nummer ett ställe där det även finns kopior.

Kommentera

Riktigt lågt av de som tillverkat detta bete men även RIKTIGT lågt av alla de som köper dessa kopior (och får hjulet att snurra). Av rena princip skäl kommer jag aldrig ens testa en herky jerky.

Kommentera

Tobbe faktum är att inte köpa kopior är en form av civilkurage !

Kommentera

Ursprungligen postat av Gös Jonas Visa inlägg
                    Tobbe faktum är att inte köpa kopior är en form av civilkurage !
                    Haha det stämmer bra det! I dessa frågor gäller det att ha ett starkt civilkurage och inte vika en tum!

Kommentera

Ursprungligen postat av MastaPike Visa inlägg
                      Haha det stämmer bra det! I dessa frågor gäller det att ha ett starkt civilkurage och inte vika en tum!
                      Oj!

Kan inte ni tala om vilka beten som är orginalen, så att man inte gör bort sig.

kan bli lite svårt.... ena betet är ju en vidareutveckling av ett annat osv.

Att Herky är en Bj är väl inget snack om, men det roliga är ju att även Strike pro snott färger från bomber osv.....

Som sagt, Masta och GJ, vilka beten är ok att köpa

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
                      1 251 svar
                      102 311 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Piscantur stercore