Ska bli av med lite beten som fått dåligt med tid av mej i vattnet så nån annan kanske vill testa på några av dom. 
Börjar uppifrån vänster:
1 .Buster egenmålad inte jättevacker, men den funkar... 50 kr SÅLD!
2. Samma som ovan
3. Buster använd och en del tuggad 65 kr SÅLD!
4. Min sniptail Blev en spricka i spacklet som syns på buken, men den är inlackad så det läcker inte iaf ca 100 gram. 180 kr SÅLD!
5. Regnbådliknande tail med lite små skönhetsfel ca100 gram. 180 kr SÅLD!
Uppifrån höger:
1. Salmo fatso (sjunk) så gott som ny 75 kr
2. Egengjord liten glidare som sticker hit och dit, en liten flaga lack borta på ryggen antar att det är ett huggmärke... ca 70-80 gram. 170 kr
3. Egengjort sliderbete som svänger tvärt och går i yviga svängar om man vevar in den ca 100 gram. 120 kr SÅLD!
4. Egengjord glider som går i fina svängar ca 180 gram. 200 kr
Alla beten har varit lite använda så det finns en del krokmärken i dom, annars är dom i gott skick. Krokarna som sitter på förljer med i priset. Dom betena jag har gjort själv är det sammanlagt 5 lager e-tex på och 2 lager på bustrarna.
Kan sälja allt för 1000 spänn om nån vill det, går bra att komma med bud också.
Hade gött// Jonatan

Börjar uppifrån vänster:
1 .Buster egenmålad inte jättevacker, men den funkar... 50 kr SÅLD!
2. Samma som ovan
3. Buster använd och en del tuggad 65 kr SÅLD!
4. Min sniptail Blev en spricka i spacklet som syns på buken, men den är inlackad så det läcker inte iaf ca 100 gram. 180 kr SÅLD!
5. Regnbådliknande tail med lite små skönhetsfel ca100 gram. 180 kr SÅLD!
Uppifrån höger:
1. Salmo fatso (sjunk) så gott som ny 75 kr
2. Egengjord liten glidare som sticker hit och dit, en liten flaga lack borta på ryggen antar att det är ett huggmärke... ca 70-80 gram. 170 kr
3. Egengjort sliderbete som svänger tvärt och går i yviga svängar om man vevar in den ca 100 gram. 120 kr SÅLD!
4. Egengjord glider som går i fina svängar ca 180 gram. 200 kr
Alla beten har varit lite använda så det finns en del krokmärken i dom, annars är dom i gott skick. Krokarna som sitter på förljer med i priset. Dom betena jag har gjort själv är det sammanlagt 5 lager e-tex på och 2 lager på bustrarna.
Kan sälja allt för 1000 spänn om nån vill det, går bra att komma med bud också.

Hade gött// Jonatan
Kommentera