Hej har i dagarna tillverkat en Durkplåt till fören på min 445 max. När jag ändå höll på med mallar och kapade osv så passade jag på att göra två jerkplåtar till. Dom är gjorda av 5mm aluminiumdurk som är bockad i främre kanten samt ligger det ett längsgånge 20*20 rostfritt fyrkants rör som är popnitat på plats i den bockade plåten. med andra ord är det riskfritt att stå/hoppa på den.
För att montera plåten så skruvar man bara loss alla skruva som sitter i fören. tag loss pollare grabbräcken samt plåten längst fram i fören. Lägg plåten på plats och skruva sedan tillbaka skruvarna. Plåten i fören slår du försiktigt på plats över durkplåten och drar i skruven. Inga nya hål i båten...utan bara original hål.
Jag har tänkt mig 1500kr plåten! Alternativ är att ni kommer med ett bud...
För att montera plåten så skruvar man bara loss alla skruva som sitter i fören. tag loss pollare grabbräcken samt plåten längst fram i fören. Lägg plåten på plats och skruva sedan tillbaka skruvarna. Plåten i fören slår du försiktigt på plats över durkplåten och drar i skruven. Inga nya hål i båten...utan bara original hål.
Jag har tänkt mig 1500kr plåten! Alternativ är att ni kommer med ett bud...

Kommentera