Har fått en inflammation i högerhanden som riskerar att bli kronisk om jag inte gör något drastiskt. Därför lägger jag helt ner jerkfisket och satsar på haspelkör istället.
Säljer min Ambassadeur 5601JB utrustad med UT Pike Performance kit sedan i slutet på sommaren, i början av sommaren bytte UT himself ut IAR, Slirbroms samt gick igenom rullen helt.
Det sitter tumbrygga i aluminium samt en styvare platta till alla drev i rullen.
På UT-spolen sitter knappt använd TUFLine XP 0.30 mm
Originalspolen är fylld med TUFLine XP 0.36 mm
UT's olja till bussningarna följer givetvis med.
Säljer rullen för 1700:- inkl. frakt. Inget prut, dom flesta här vet vad den är värd.
Bilder kan jag ordna ikväll för den som är intresserad, men alla vet ju hur de ser ut.
Säljer min Ambassadeur 5601JB utrustad med UT Pike Performance kit sedan i slutet på sommaren, i början av sommaren bytte UT himself ut IAR, Slirbroms samt gick igenom rullen helt.
Det sitter tumbrygga i aluminium samt en styvare platta till alla drev i rullen.
På UT-spolen sitter knappt använd TUFLine XP 0.30 mm
Originalspolen är fylld med TUFLine XP 0.36 mm
UT's olja till bussningarna följer givetvis med.
Säljer rullen för 1700:- inkl. frakt. Inget prut, dom flesta här vet vad den är värd.
Bilder kan jag ordna ikväll för den som är intresserad, men alla vet ju hur de ser ut.
Kommentera