Väntar på svar om det och bild.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Allt inom fiske
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av ramsis_iv Visa inläggHar bågon lyckats köpa nått? vi kan skriva in det vi vet att han har utifrån våra pm
Cobbar
Westins jätte 23cm
Swim whizzFabrikör Stava rules...
Kommentera
-
Ramsis iv: Är det inte du som har gjort tusentals onödiga inlägg på sff? I stort sett aldrig något som hör till tråden särskilt mycket. Och dessutom har jag fått uppfattningen att du "kladdar" ganska mycket i andras annonser. Inte sant? Man ska inte kasta sten i glashus. Sorry Nenne 69 för att jag har kladdat i din annons, men jag kände mig tvungen att svara....Google wont search for Chuck Norris, because google knows you don`t find Chuck Norris. He finds you
Kommentera
-
Har rensat en del inlägg som inte har med tråden att göra samt även ett par personangrepp. En varning utdelad ...C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
När du fixat bilder föreslår jag att du skapar en liknande tråd på sportfiskeforum.se
Det är ett mycket seriösare forum där moderatorerna redan bannat alla som skriver dummheter. Där behöver du inte oroa dig för inlägg från folk som inte tänker köpa nått eller personliga angrep från småglin.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ramsis_iv Visa inläggNär du fixat bilder föreslår jag att du skapar en liknande tråd på sportfiskeforum.se
Det är ett mycket seriösare forum där moderatorerna redan bannat alla som skriver dummheter. Där behöver du inte oroa dig för inlägg från folk som inte tänker köpa nått eller personliga angrep från småglin.
Att sedan Ramis tycker detta är ett oseriöst forum där enligt honom moderatorerna inte sköter sitt jobb är ju tråkigt då jag tycker Bergman gör ett bra jobb. Jag föreslår att du surfar omkring lite grand på Sportfiskeforum istället, detta forum verkar ju inte vara något för dig ändå.
Som sagt Nenne: Jag vill ha Ambor
Väl mött
Mats
Fabrikör Stava rules...
Kommentera
Foton
Collapse
-
av frajHej!
Kollar intresset för ett Gloomis NRX+ 872s jwr 7'3 i nyskick. Slutsålt överallt och...5 Foton-
Kanal: Säljes - Fiskesnack.com
2024-11-10, 17:15 -
-
av frajHej!
Kollar intresset för ett Gloomis GLX 841s sjr i absolut nyskick!
Oerhört...3 Foton-
2024-11-07, 22:59 -
-
av snigelkolaTänkte se om det kan finnas något intresse för den här lilla pärlan eftersom den i princip aldrig kommer...6 Foton
-
2024-11-03, 21:27 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
|
1 251 svar
102 315 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg 2024-11-10, 20:41 | ||
Startad av Markusth, 2012-12-07, 15:48
|
5 svar
1 246 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Rayban91
igår, 16:05
|
||
Startad av gabbu, 2014-09-13, 19:28
|
3 svar
859 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Gusta
2024-06-16, 12:36
|
||
Startad av chuck, 2017-03-31, 10:10
|
4 svar
519 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av anteman
2024-10-12, 12:19
|
||
[Tradera]
11 ambassadeurer.Ge fan i våra vatten,Pro Rocket,Revo Toro,Revo STX mm avslutas 2 nov
av andreas107
Startad av andreas107, 2017-10-30, 18:32
|
5 svar
917 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av barnmorskan
2025-01-07, 22:30
|
Kommentera