Ambassadeur pro max 5600. ev byte trollingprylar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ambassadeur pro max 5600. ev byte trollingprylar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ambassadeur pro max 5600. ev byte trollingprylar

Lite äldre värstingrulle. Aluminiumkropp och 8 kullager. Knappt använd men den silvriga färgen har flagnat lite. Som ny maskinellt. Säljes till högst bjudande. Tror den kostade strax under 2000kr ny! Har även två stycken mycket fina goldmax spön till rullen som kan köpas till, kostade säkert en tusenlapp styck, även de till högstbjudande eller tillägg.

Är även intresserad att byta mot trollingutrustning, större rulle, gärna med räkneverk, spön, djuprigg eller annat. Maila mig på Anders.Ahlstrom.506@student.lu.se. Rullen finns i Lund men kan skickas.
    Bifogade filer

Glömde säga att jag kan skicka med sprillans tuf line xp flätlina, 270m 30lb test vid bra bud.

Kommentera

[QUOTE=betty-sue;254023]Lite äldre värstingrulle. Aluminiumkropp och 8 kullager. Knappt använd men den silvriga färgen har flagnat lite.

Den var inte dåligt sliten, veven böjd, smutsiga vevknoppar och kromsläpp på rullfot Ja den verkar ju som ny Ojojoj

Lycka till!
      Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Ja altså, min brorsa köpte den ny, men använde den aldrig mer än 2-3 ggr då han inte lärde sig kasta med den, allt är förvarings eller transportskador. Det är inget kromsläpp! Bara erj. Veven är inte det minsta skev! Någonsin hört talas om vidvinkelsobjektiv? Och det är väl knappast maskinellt att den är smutsig! Den säljes i allafall till högst bjudande!

Kommentera

Hmm

Om man kollar på veven så ser det ut som om den ligger emot slirbromsen på ena sidan medans det är en glipa mellan vev broms på andra sidan.

sen att den är som ny maskinellt har jag svårt att tro, jag menar om man har misshandlat sin rulle så mycket har jag svårt att tro att den är servad invändigt.

Lägger ett bud på en 50 lapp så får vi se om någon bjuder över.
          Jerkbait är en dyr sjukdom...

www.BrunnbergLures.se

Kommentera

en hundring bjuder jag, kanske går att rädda

Kommentera

[QUOTE=A4_TC;254169]Hmm

Om man kollar på veven så ser det ut som om den ligger emot slirbromsen på ena sidan medans det är en glipa mellan vev broms på andra sidan.

sen att den är som ny maskinellt har jag svårt att tro, jag menar om man har misshandlat sin rulle så mycket har jag svårt att tro att den är servad invändigt.

Näääää!!!

Den är ju nästan som ny Den är inte alls skev bara fotad med fisheye-objektiv Foten är också perfekt, bara fotat med diffusinsfilter
              Skönheten är på insidan
              Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
              1 251 svar
              102 454 visningar
              0 gillar