Hej,
Jag ska snart flytta och vill bli av med massa fiskeprylar innan för att slippa konka över det.
Fiskespö: Daiwa Prorex 602 HFB-AD. 2-delat haspel. 180cm. 8-35g.
Väskor: Totalt 4st. 1 vattentät från Savage Gear. 2st fiskeväskor från Berkley. 1 stor vattentät trunk.
Jiggar abborre/gös: McPrey, McPerch, Westin StickleBack, ShadTeez, Gunki kräftor, worms/creaturebaits, CWC PigShad och massa mer!
Wobblers abborre: 2st poppers och 3 wobblers. 1 SZ Vibrating bass mini. Och en Westin Playtypus(stavning?).
Gädda:
Jag tänker 2000kr eller högstbjudande.
OBS! Totalt 17 bilder, klicka för att visa alla!
Hojta om ni har några frågor.
Jag ska snart flytta och vill bli av med massa fiskeprylar innan för att slippa konka över det.
- Postas ej.
- Hämtas i Örebro. (Kan tänka mig att köra max 1 timma och möta upp)
- Allt eller inget, du kan inte välja ut vissa saker, antingen köper du hela paketet eller inget alls.
- Olika skick, kan vara mycket bös men också mycket fint helt oanvänt. Allt säljes i befintligt skick så är det något skit med som du inte vill ha, ta det och släng det.
- Frånskriver mig allt ansvar från beskrivningarna nedan. Jag är inte helt hundra. Det ni ser på bilderna är vad ni får!
Fiskespö: Daiwa Prorex 602 HFB-AD. 2-delat haspel. 180cm. 8-35g.
Väskor: Totalt 4st. 1 vattentät från Savage Gear. 2st fiskeväskor från Berkley. 1 stor vattentät trunk.
Jiggar abborre/gös: McPrey, McPerch, Westin StickleBack, ShadTeez, Gunki kräftor, worms/creaturebaits, CWC PigShad och massa mer!
Wobblers abborre: 2st poppers och 3 wobblers. 1 SZ Vibrating bass mini. Och en Westin Playtypus(stavning?).
Gädda:
- Påse med massa extra tails
- 4st Westin Swim 15cm 107g.
- 3st Westin Wobblers.
- 2st SvartZonker Vibrating Bass
- 3st Rapala Peto 20cm
- 3st Rapala Otus 25cm
- 2st SvartZonker McHybrid
- 4st SvartZonker McMio
- 1st SvartZonker McMy
- 1st SvartZonker McTail V1 (tror jag)
- 1st Westin Percy the Perch
- 1st Daiwa Frog (ytbete)
- 1st Storm Seeker Shad
Jag tänker 2000kr eller högstbjudande.
OBS! Totalt 17 bilder, klicka för att visa alla!
Hojta om ni har några frågor.
Kommentera