Då var det dags igen att sortera ut det mesta av gäddutrustningen och lite annat. Gör ett försök att bli av med något här innan det åker ut på andra köp/sälj siter.
Vi börjar med det tråkiga: Jag skickar inga spön/rullar! Det är hämtning på plats i den lilla hålan Gråbo (mellan Göteborg och Alingsås) som gäller.
I första hand säljs kombinationerna så som de presenteras, av den enkla anledningen att jag vill bli av med både rullar och spön.
Skicket varierar, allt är använt men allt väl omhändertaget och alla rullar servade regelbundet. På spinnspöna är samtliga triggers borrade. På rullarna sitter det flätlina i varierande skick och dimension, men det är OK lina på samtliga.
Betenas skick varierar från nytt till riggat och/eller något tuggat.
Beten kan skickas om man köper för 500 SEK eller mer och man är beredd att stå för frakten.
Prylarna betalas med Swish och jag håller ingenting...
Kontakt via PM vid intresse eller niklas.lejestrand (kanelbulle) gmail.com
Kolla namnet på bilderna, så fattar ni vilken som är vilken...
Bild 1:
Bild 2:
Allt sålt
Bild 3:
Allt sålt
Bild 4:
Allt sålt
Bild 5:
Pigshad = SÅLT
Söderjiggen = 30 kr
McRubber (sämre skick/riggade) = SÅLT
Pig King "The Hog" = 75 kr
Bild 6:
SG Alien Eel = 25 kr
SG Real Eel = 25 kr
ABU Hi-Lo Giant = 30 kr
Shad Rap = 50 kr
Cisco Kid = SÅLT
Goldy = 40 kr
Platypus = 50 kr
Bild 7:
En jädra massa vertikaljiggar, mest Westin Twin Teez och SZ McWalleye. Även en del Lunker City abborrjigg. 500 kr för hela klabbet.
Vi börjar med det tråkiga: Jag skickar inga spön/rullar! Det är hämtning på plats i den lilla hålan Gråbo (mellan Göteborg och Alingsås) som gäller.
I första hand säljs kombinationerna så som de presenteras, av den enkla anledningen att jag vill bli av med både rullar och spön.
Skicket varierar, allt är använt men allt väl omhändertaget och alla rullar servade regelbundet. På spinnspöna är samtliga triggers borrade. På rullarna sitter det flätlina i varierande skick och dimension, men det är OK lina på samtliga.
Betenas skick varierar från nytt till riggat och/eller något tuggat.
Beten kan skickas om man köper för 500 SEK eller mer och man är beredd att stå för frakten.
Prylarna betalas med Swish och jag håller ingenting...
Kontakt via PM vid intresse eller niklas.lejestrand (kanelbulle) gmail.com
Kolla namnet på bilderna, så fattar ni vilken som är vilken...
Bild 1:
- Shimano Compre 9', 6-16 oz. Daiwa Luna 300L med uppgraderade Carbontex bromslameller från Smoothdrag. Pris: 1200 SEK
- SG Custom Predator 8.6', up to 170 gr. Okuma Citrix Ci364a (höger). Pris: 1500 SEK
- Westin Dynamic Powershad 8.6', 60-180 gr. Daiwa Lexa 300HL, med Boca Orange lager. Pris: 1200 SEK
- Wesitin W3 8', 15-40 gr. Shimano NASCI 2500 (väl använd). Pris: 600 SEK
- Daiwa Aird 8', 5-25 gr. Daiwa Lexa 100HL. Pris: SÅLT
- BFT Vertical Extreme 6.3', -60 gr. Daiwa Megaforce Plus 7:1. Pris: 700 SEK
- Crony Weapons II, 7', 8-16 gr. Daiwa Prorex XLT 2000 (ny) Pris: 700 SEK
Bild 2:
Allt sålt
Bild 3:
Allt sålt
Bild 4:
Allt sålt
Bild 5:
Pigshad = SÅLT
Söderjiggen = 30 kr
McRubber (sämre skick/riggade) = SÅLT
Pig King "The Hog" = 75 kr
Bild 6:
SG Alien Eel = 25 kr
SG Real Eel = 25 kr
ABU Hi-Lo Giant = 30 kr
Shad Rap = 50 kr
Cisco Kid = SÅLT
Goldy = 40 kr
Platypus = 50 kr
Bild 7:
En jädra massa vertikaljiggar, mest Westin Twin Teez och SZ McWalleye. Även en del Lunker City abborrjigg. 500 kr för hela klabbet.
Kommentera