Har två stycken stilrena, snygga och sköna Flugspön som jag tänkte sälja. det ena, ett Ron Thompson Taupo river 9fot, två delat, #5-6. är ett perfekt nybörjarspö eller ett reservspö till den mer seriösa flugfiskaren, det är ett år gammalt men inte använt så värst mycket. Så spöt är fräscht och fint. Detta säljes billigt för 450 kr. spöt är vinrött, snyggt
Sen har jag även ett ron thompson travel force, 4 delat, klass 5/6 med tub, som nästan är helt nytt och endast fiskat med det 5 gånger. Det får du för 700 kr. spöna finns i Göteborg och hör av dig till mig på Pm ifall du är intresserad, Mvh Alex. Min telefon e lite konstig, man kommer inte fram ibland, så ring tills det kommer fram signaler!!!
Sen har jag även ett ron thompson travel force, 4 delat, klass 5/6 med tub, som nästan är helt nytt och endast fiskat med det 5 gånger. Det får du för 700 kr. spöna finns i Göteborg och hör av dig till mig på Pm ifall du är intresserad, Mvh Alex. Min telefon e lite konstig, man kommer inte fram ibland, så ring tills det kommer fram signaler!!!
Kommentera