Hejsan tänkte sälja en knapt använd wetbag från scierra. Väskan passar mycket bra till om man flugfiskar eller sådant då det bara är att slänga ner vadarbyxorna i det ena facket och dom torra i det andra.sedan kan man ha lite smått och gått i nätfickorna i väskan.Väskan är precis en lika dan som prologics men skilnaden är bara färgen.
Lite info från prologic om väskan.
An ingeniously designed travel bag containing two large compartments separated by a completely waterproof divider
- Brilliant for carrying wet waders next to your dry clothing
- Divider is flexible so the compartment sizes can be adjusted
- Six inside mesh pockets for organising personal stuff
- Equipped with heavy duty main zipper
- Ergonomic non slip padded strap
- Measurements: 21” x 15” x 14”
Väskan är använd 1ggr och kan säga att den är kanon.Skulle ha haft väskan till mina meteprylar men behöver en med mera fack och sådant.
Observera att den bruna väskan är den jag har och don gröna är ändast tagen från prologic.
Kom med bud köpt för 629kr
Lite info från prologic om väskan.
An ingeniously designed travel bag containing two large compartments separated by a completely waterproof divider
- Brilliant for carrying wet waders next to your dry clothing
- Divider is flexible so the compartment sizes can be adjusted
- Six inside mesh pockets for organising personal stuff
- Equipped with heavy duty main zipper
- Ergonomic non slip padded strap
- Measurements: 21” x 15” x 14”
Väskan är använd 1ggr och kan säga att den är kanon.Skulle ha haft väskan till mina meteprylar men behöver en med mera fack och sådant.
Observera att den bruna väskan är den jag har och don gröna är ändast tagen från prologic.
Kom med bud köpt för 629kr