Hej!
Jag vill sälja den här rullen som jag fått i present när jag fyllde år i somras. Jag är bara 16 men ni får prata med min mamma eller pappa också om ni vill men de har godkänt annonsen och hjälper mig sälja den.
Säljer den då jag tappat intresset för fisket av gädda och behöver pengar för att kunna åka på fotbollscup i slutet av Augusti o början på september men måste betala avgiften nu och vi hade inte råd med det o jag har inte fått lön från mitt sommar jobb ännu.
Rullen är köpt på en affär i Norrköping. Rullen finns i Katrineholm där jag bor! Kvitto finns med men jag fick ett spö med som jag behöver ha kvar kvittot för garanti på men ni kan få en kopia på det kvittot så ni ser att den är inte stulen! Garantisedel får ni med såklart!
Den har bara suttit på mitt spö så helt som ny. Det är full spole 0.36 Tracerbraid på rullen med. Aldrig fiskat med den!
Ni kan möta mig i Katrineholm eller hos en kompis i Flen eller Norrköping.
1570 kronor vill jag ha, men priset är inte hugget i st en, hoppas någon vill köpa! Men får jag inte så det täcker majoriteten av cupavgiften o resan behåller jag den!
Om den blir såld den här veckan kan jag gå med på 1200 kronor. Om ingen vill hämta den här kan vi skicka den i värsta fall med spårbart paket men ni får betala frakt!
Kommentera