Hejsan alla fiskare , jag har ett jerk sett här som ligger och samlar damm , ett BFT stiff från buster jerk med en 5601JB rulle , helt nyskick , använda ca 2-3 korta fisketurer, då jag är i behov av pengar snabbt så säljer jag grejerna till ett pangpris om jag får sålt det innan Tisdag 04/08!!
500:- för spöt , rullen och två helt nya Jerkbaits , en shallow och and sjunk. på rullen sitter det även en 0.35 flätlina och även där skickar jag med en stor rulle med extra lina!
Som sagt , 500 spänn om du köpare kommer och hämtar det innan tisdag , kan även skicka grejerna med posten om så önskas.
Jag finns att kontakta på mejlen eller mobilen , grejerna finns att hämta i Vårgårda !.
PS , jag har både original kartong för rullen och spöt. Mvh Tobias.
Email : hedin.tobias@hotmail.com
Mob : 0704030040
500:- för spöt , rullen och två helt nya Jerkbaits , en shallow och and sjunk. på rullen sitter det även en 0.35 flätlina och även där skickar jag med en stor rulle med extra lina!
Som sagt , 500 spänn om du köpare kommer och hämtar det innan tisdag , kan även skicka grejerna med posten om så önskas.
Jag finns att kontakta på mejlen eller mobilen , grejerna finns att hämta i Vårgårda !.
PS , jag har både original kartong för rullen och spöt. Mvh Tobias.
Email : hedin.tobias@hotmail.com
Mob : 0704030040
Kommentera