Flugspön Guideline, Vision och en UL Savagegear - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flugspön Guideline, Vision och en UL Savagegear

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Telenr som han uppger i annonsen leder till en annan person och numret som som jag swishade till har plötsligt upphört att gälla. Och något big daddy set har jag inte sett till. Fick nyss reda på att han har sålt det till en annan medlem här på fiskesnack. Han har även samma annons på edge. Har försökt att nå han på alla möjliga sätt men alla Telenr som jag hittar är antingen ur bruk eller leder till någon annan. Är det någon mer än jag som har blivit blåst?

Kommentera

Berätta mer

Kommentera

Ursäkta såg inte sista inlägget

Kommentera

Hej har även hittat andra annonser på en sajt som heter citibord där han har samma upplägg med hälsoskäl osv. Men på den sajten säljer han fälgar till Porsche och delar till mopeder och likadant är det där med oreggade Telenr som inte finns. Har kollat hans Facebook (Adde Fager) 31 år och ser inte ut att ha några som helst problem. Polisanmälan skall göras på måndag. Men det är ju Sverige vi bor i så han lär väll klara sig.
          Senast ändrad av Anders G; 2017-04-28, 22:51. Anledning: Felstavat

Kommentera

Ursprungligen postat av Anders G Visa inlägg
            Hej har även hittat andra annonser på en sajt som heter citibord där han har samma upplägg med hälsoskäl osv. Men på den sajten säljer han fälgar till Porsche och delar till mopeder och likadant är det där med oreggade Telenr som inte finns. Har kollat hans Facebook (Adde Fager) 31 år och ser inte ut att ha några som helst problem. Polisanmälan skall göras på måndag. Men det är ju Sverige vi bor i så han lär väll klara sig.
            Du får ta ett snack med hans morsa Gertrud för det verkar som att han bor hemma med henne, kolla länken där har du 5 olika nummer till honom. https://www.ratsit.se/19850617-Jan_L...onerPaAdressen

Kommentera

Han är skriven i Uppsala som hans alias iaf

Kommentera

Borde också finnas historik i Swish om koppling mellan telefonnummer, transaktioner och till vilket kontonr det är kopplat även om någon säger upp teleabonnemanget.
                Hoppas du får tillbaka dina pengar.
                Senast ändrad av RichardR; 2017-04-29, 11:29.

Kommentera

Ursprungligen postat av HansHasse Visa inlägg
                  Du får ta ett snack med hans morsa Gertrud för det verkar som att han bor hemma med henne, kolla länken där har du 5 olika nummer till honom. https://www.ratsit.se/19850617-Jan_L...onerPaAdressen
                  Har kollat upp det. Hon är 80 år gammal men ska prova om jag får ta i henne. Återkommer med resultatet

Kommentera

Ursprungligen postat av RichardR Visa inlägg
                    Borde också finnas historik i Swish om koppling mellan telefonnummer, transaktioner och till vilket kontonr det är kopplat även om någon säger upp teleabonnemanget.
                    Hoppas du får tillbaka dina pengar.
                    Du måste göra en polis anmälan på det och sedan kan polisen kräva ut det av banken. Kan inte göra det som privatperson. Kollade upp mitt fall. /Ingemar

Kommentera

Har ringt till hans mamma men hon svarade inte så jag talade in ett meddelande på hennes telesvar att hon har en son som sysslar med nätbedrägeri och att jag tänker polisanmäla honom. Vi får se om det händer något.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
                      1 251 svar
                      102 268 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Piscantur stercore  
                      Startad av gabbu, 2014-09-13, 19:28