Tänkte sälja en av Ambassadeur 1500c till förmån för nya projekt. Rullen är i använt men gott skick. Sitter seaguar fc lina på rullen. Tänkte mig 1000:- eller vettigt bud.
Berkley chili 9' 5-25g 3 delat spö med trigger. Ett trevligt o långkastande spö som dessutom är lätt att transportera. Har spår av användning som tex smutsig kork. Har använts till lättare HÖ fiske med bombarda. 850:- eller vettigt bud.
Vid köp av båda så bjuder jag på frakten. Prylarna finns utanför karlskrona. Bilder ordnas vid intresse.
Berkley chili 9' 5-25g 3 delat spö med trigger. Ett trevligt o långkastande spö som dessutom är lätt att transportera. Har spår av användning som tex smutsig kork. Har använts till lättare HÖ fiske med bombarda. 850:- eller vettigt bud.
Vid köp av båda så bjuder jag på frakten. Prylarna finns utanför karlskrona. Bilder ordnas vid intresse.
Men, skämt åsido, det handlar inte om vilja, bara om ekonomi just nu. och den som nappar KÖPER EN PÄRLA. Min är på gång ut i fiskesvängen igen. Har fått vila en säsong, men nu måste jag få känna på den igen...
Kommentera