Tja
Har en plast motorbåt/eka.
Öjen 15 samma skrov som askeladen och silver viking.
Original så sitter det en topp med ruta fram till första toften med Wien styrning.
Topp med ruta och ställning med kappel finns men inget kvar från styrningen.
Godkänd för 15hk av norska sjöfartsverket.
Idag är den en vanlig öppen eka med 2toftar i mitten en sits i fören och sits längst bak med förvaringsfack i aktern.
Båten är inte vacker!!!!!!!!!!!
Motorn mercury 6hk en cyl 4-takt. Bränslesnål motor. Ser bra ut från 2009. Kortrigg.
Kan även skicka med en gammal stor tung dragg. Ekolod svart/vit hummingbird. (på engelska) ca 3år gammalt.
Några spöhållarna kan kanske få sitta kvar med.
Båten ligger o vattnet och brukas mer än ofta. Även om jag inte åker lika många turer nu på vintern.
Ramp finns bredvid båtplatser men ingen kärra.
Jag vill ha 13,500:- eller bytes mot en bra extra bil som jag skall använda pengarna till för båten!
Båten finns i Alingsås.
Mitt tele nr 0762-181250
Bilder kommer men ej tagit något.
Har en plast motorbåt/eka.
Öjen 15 samma skrov som askeladen och silver viking.
Original så sitter det en topp med ruta fram till första toften med Wien styrning.
Topp med ruta och ställning med kappel finns men inget kvar från styrningen.
Godkänd för 15hk av norska sjöfartsverket.
Idag är den en vanlig öppen eka med 2toftar i mitten en sits i fören och sits längst bak med förvaringsfack i aktern.
Båten är inte vacker!!!!!!!!!!!
Motorn mercury 6hk en cyl 4-takt. Bränslesnål motor. Ser bra ut från 2009. Kortrigg.
Kan även skicka med en gammal stor tung dragg. Ekolod svart/vit hummingbird. (på engelska) ca 3år gammalt.
Några spöhållarna kan kanske få sitta kvar med.
Båten ligger o vattnet och brukas mer än ofta. Även om jag inte åker lika många turer nu på vintern.
Ramp finns bredvid båtplatser men ingen kärra.
Jag vill ha 13,500:- eller bytes mot en bra extra bil som jag skall använda pengarna till för båten!
Båten finns i Alingsås.
Mitt tele nr 0762-181250
Bilder kommer men ej tagit något.
Kommentera