Håller på att rensa lite uppe i fiskeboden och har en del haspelrullar som numer aldrig blir använd.
Fler bilder finns för den intresserade, samtliga är i bra skick. Vissa med mindre kosmetiska märken, några ser oanvända ut, och en har inte sett dagsljuset. Från vänster till höger enligt bilden.
Shimano nexawe 4000 RB, (oanvänd)
Shimano exage 2500 RB (hel spole med fireline ca 0,17)
Shimano technium 2500 FA utvx. 5.0.1 (ena spolen med superlim, okänt ursprung med bra skick och skulle tro runt 0,15)
Shimano aero stradic 1000 utvx. 6.0.1
Abu Garcia cardinal 100Ui utvx. 5.1.1

Dom sista finns original kartonger o ritningar på, även exage om jag inte missminner mig helt.
Alla är i funktion utan anmärkning. Kan skicka särskilda bilder efter önskemål
Har svårt att sätta pris. Så ni får gärna buda, sitter dock inte i sjön när det gäller deg så skambuden kan ni behålla till svärmor.
Kontakta via pm, eller mail på stahre87@gmail.com
Trevlig kväll!

Fler bilder finns för den intresserade, samtliga är i bra skick. Vissa med mindre kosmetiska märken, några ser oanvända ut, och en har inte sett dagsljuset. Från vänster till höger enligt bilden.
Shimano nexawe 4000 RB, (oanvänd)
Shimano exage 2500 RB (hel spole med fireline ca 0,17)
Shimano technium 2500 FA utvx. 5.0.1 (ena spolen med superlim, okänt ursprung med bra skick och skulle tro runt 0,15)
Shimano aero stradic 1000 utvx. 6.0.1
Abu Garcia cardinal 100Ui utvx. 5.1.1
Dom sista finns original kartonger o ritningar på, även exage om jag inte missminner mig helt.
Alla är i funktion utan anmärkning. Kan skicka särskilda bilder efter önskemål
Har svårt att sätta pris. Så ni får gärna buda, sitter dock inte i sjön när det gäller deg så skambuden kan ni behålla till svärmor.
Kontakta via pm, eller mail på stahre87@gmail.com
Trevlig kväll!
Kommentera