Tjena.
Säljer ett knippe spön som bara står och samlar damm.
Först ut är ett Fishmaker 2. 7,6' 3-18gr. Helt ny toppdel men föga använd bottendel.
Ruskigt skönt spö för lättare jiggskallar och dropshot.
800kr känns fair n square då nypriset ligger på 1395:-
Näst på tur är ett 7' Villain haspel 5-20gr. Delat i handtaget. Superskönt spö som blivit ersatt i arsenalen, inköpt i somras och fiskats med kanske ett 10tal pass.
Fiskar perfekt med 3"jigg och skallar runt 15gr.
Tänker att 1000:- är ett rimligt pris mot nypriset på 1849:-.
Ett Team dragon haspelspö 7,10' -54gr. Använt ett par gånger bara. Perfekt för 4"-6" jiggar!
600:- är min prisidé.
Ett volatile pike 9" 50-220gr är näst på tur. Användt flitigt men i fräscht skick.
500:-
En Tatula 200HSL (7.3utv) använd 3 gånger för abborrfiske och en helg för gädda. I princip ny.
Kan levereras med en full spole gäddbraid!
Priset jag tänker mig är 1300:-
Jag skickar ogärna grejorna men om så är fallet går väl det att lösa. Bor i stor stockholm och arbetar i city. Maila för mer info eller kontakt.
Orreadam@gmail.com
Mvh Adam
Säljer ett knippe spön som bara står och samlar damm.
Först ut är ett Fishmaker 2. 7,6' 3-18gr. Helt ny toppdel men föga använd bottendel.
Ruskigt skönt spö för lättare jiggskallar och dropshot.
800kr känns fair n square då nypriset ligger på 1395:-
Näst på tur är ett 7' Villain haspel 5-20gr. Delat i handtaget. Superskönt spö som blivit ersatt i arsenalen, inköpt i somras och fiskats med kanske ett 10tal pass.
Fiskar perfekt med 3"jigg och skallar runt 15gr.
Tänker att 1000:- är ett rimligt pris mot nypriset på 1849:-.
Ett Team dragon haspelspö 7,10' -54gr. Använt ett par gånger bara. Perfekt för 4"-6" jiggar!
600:- är min prisidé.
Ett volatile pike 9" 50-220gr är näst på tur. Användt flitigt men i fräscht skick.
500:-
En Tatula 200HSL (7.3utv) använd 3 gånger för abborrfiske och en helg för gädda. I princip ny.
Kan levereras med en full spole gäddbraid!
Priset jag tänker mig är 1300:-
Jag skickar ogärna grejorna men om så är fallet går väl det att lösa. Bor i stor stockholm och arbetar i city. Maila för mer info eller kontakt.
Orreadam@gmail.com
Mvh Adam
Kommentera