Säljer tre olika paket med 6 st riktigt bra skeddrag i varje. Pris 80 kr/paket inkl. frakt.
Bild 1. Havsöring 1,9 kg tagen näst senaste fisketuren (26/8) på Silverfärgat drag 20 g.
Bild 2. Senaste fisketuren i lördags 15/10. Fick två laxar, en öring och en regnbåge.
Paket 1 (Bild 3) (Liten krok): 6 st drag. Vikt 20g/st. 2 st kopparfärgade, 2 st silverfärgade och 2 st mässingsfärgade. Fungerar särskilt bra på försiktig fisk och fisk med mindre mun tex Harr.
Pris 80 kr inkl. frakt.
Paket 2 (Bild 4)(Silver): 6 st silverfärgade drag med olika vikt. 2st 10g, 2st 20g och 2 st 28g.
Pris 80 kr inkl. frakt.
Paket 3 (Bild 5): 6 st drag. Vikt 20g/st. 3 st kopparfärgade, 3 st silverfärgade Pris 80 kr inkl. frakt.
Mängdrabatt:
KÖPER DU 4 ST VALFRIA PAKET SÅ FÅR DU DEM FÖR 300 KR INKL. FRAKT!
Har du önskemål om att bara köpa en sort så kan det säkert ordnas också.
Krokarna är vassa och fina och dragen går hur bra som helst i vattnet.
Har bland annat fångat Lax, Öring, Regnbåge, Harr, Gädda, Abborre, Torsk och Sej på dem. Men precis som TOBY så fungerar de på alla rovfiskar.
Skicka PM eller maila era önskemål till: andreas.tafvelin@monarken.se
Betalning görs till mitt swish-konto eller till vanligt bankkonto.
Paketen skickas senast dagen efter betalningen syns på mitt konto.
Bild 1. Havsöring 1,9 kg tagen näst senaste fisketuren (26/8) på Silverfärgat drag 20 g.
Bild 2. Senaste fisketuren i lördags 15/10. Fick två laxar, en öring och en regnbåge.
Paket 1 (Bild 3) (Liten krok): 6 st drag. Vikt 20g/st. 2 st kopparfärgade, 2 st silverfärgade och 2 st mässingsfärgade. Fungerar särskilt bra på försiktig fisk och fisk med mindre mun tex Harr.
Pris 80 kr inkl. frakt.
Paket 2 (Bild 4)(Silver): 6 st silverfärgade drag med olika vikt. 2st 10g, 2st 20g och 2 st 28g.
Pris 80 kr inkl. frakt.
Paket 3 (Bild 5): 6 st drag. Vikt 20g/st. 3 st kopparfärgade, 3 st silverfärgade Pris 80 kr inkl. frakt.
Mängdrabatt:
KÖPER DU 4 ST VALFRIA PAKET SÅ FÅR DU DEM FÖR 300 KR INKL. FRAKT!
Har du önskemål om att bara köpa en sort så kan det säkert ordnas också.
Krokarna är vassa och fina och dragen går hur bra som helst i vattnet.
Har bland annat fångat Lax, Öring, Regnbåge, Harr, Gädda, Abborre, Torsk och Sej på dem. Men precis som TOBY så fungerar de på alla rovfiskar.
Skicka PM eller maila era önskemål till: andreas.tafvelin@monarken.se
Betalning görs till mitt swish-konto eller till vanligt bankkonto.
Paketen skickas senast dagen efter betalningen syns på mitt konto.
Kommentera