Har en Daiwa Ryoga som knappast behöver någon större förklaring.
Köpte den för att köra med lite tyngre beten men har insett att det inte är min grej(visste det innan men ville ha en anledning till att ha en Ryoga).
Har nu följt med på en massa turer utan att användas, vllket är synd!
Nu stundar nya drömmar och då säljer man ju den rullen man använder minst, tyvärr är det denna.
Grymt skön rulle!
Stark som ett as och kastar grymt bra. Lätta(15gr) och tunga(100gr) är inga problem!
Sitter idag ganska lite 0,32mm Saratoga 8-braid som enligt mig är bra. Kan fylla den igen med samma lina om det önskas.
Annars finns 0,20mm av samma märke. (0,32mm=Gul 0,20mm=Röd).
Låda, sprängskisser och allt är med. Självklart i fint skick då jag förvarar mina lådor i lådor
Det finns självklart märken på den på sina ställen. Kan skicka bilder på det vid intresse.
2800kr är väl rimligt.
2500kr vid snabb affär.
Spårbar frakt inom Sverige ingår.
Rimliga bud kan vara intressant.
Intressanta byten kan vara intressant.

Köpte den för att köra med lite tyngre beten men har insett att det inte är min grej(visste det innan men ville ha en anledning till att ha en Ryoga).
Har nu följt med på en massa turer utan att användas, vllket är synd!
Nu stundar nya drömmar och då säljer man ju den rullen man använder minst, tyvärr är det denna.
Grymt skön rulle!
Stark som ett as och kastar grymt bra. Lätta(15gr) och tunga(100gr) är inga problem!
Sitter idag ganska lite 0,32mm Saratoga 8-braid som enligt mig är bra. Kan fylla den igen med samma lina om det önskas.
Annars finns 0,20mm av samma märke. (0,32mm=Gul 0,20mm=Röd).
Låda, sprängskisser och allt är med. Självklart i fint skick då jag förvarar mina lådor i lådor

Det finns självklart märken på den på sina ställen. Kan skicka bilder på det vid intresse.
2800kr är väl rimligt.
2500kr vid snabb affär.
Spårbar frakt inom Sverige ingår.
Rimliga bud kan vara intressant.
Intressanta byten kan vara intressant.
Kommentera