Hej alla, lessen att jag tar upp er tid med tråkigheter. Om admin tycker detta ska tas bort så feel free. Men...vi hade inbrott i villan i Ersmark i helgen och förutom alla tekniska prylar så blev jag av med en hel del fiskeprylar.
Med andra ord, om någon försöker sälja följande saker var för sig eller tillsammans under den närmaste tiden fråga gärna efter kvitto - och om inget finns kontakta gärna mig via PM, mail eller telefon.
Rullar
Calcutta Conquest DC 100 (min stolthet, sniff)
Revo MGX
Revo Premier
En gammal daiwa japansk modell (kommer inte på namnet nu)
10-15 plano boxar med beten:
Skitmycket jerks. 2 boxar med lätt-jerks 20-40 gram. 3-4 boxar med tyngre jerks. En Box med custom färgade mjukbeten av Jeff Boggs jag beställt direkt av honom. Vad heter dom... Shallow big paddle eller ngt.
Med dom försvann också en Garmin hand-gps. Skitmycket annat - orkar inte komma på mer. Men Conquest 100 DC borde vara så ovanlig så om någon försöker slumpa bort den lär det synas.
Tack för er tid, och tack och lov hade jag med mig all ul-utrustning till fjällen i helgen.
Behöver ni kontakta mig, skicka PM här. Eller
Uffe38@gmail.com
070-2313522
Skitfiske.
/Ulf Henriksson
Med andra ord, om någon försöker sälja följande saker var för sig eller tillsammans under den närmaste tiden fråga gärna efter kvitto - och om inget finns kontakta gärna mig via PM, mail eller telefon.
Rullar
Calcutta Conquest DC 100 (min stolthet, sniff)
Revo MGX
Revo Premier
En gammal daiwa japansk modell (kommer inte på namnet nu)
10-15 plano boxar med beten:
Skitmycket jerks. 2 boxar med lätt-jerks 20-40 gram. 3-4 boxar med tyngre jerks. En Box med custom färgade mjukbeten av Jeff Boggs jag beställt direkt av honom. Vad heter dom... Shallow big paddle eller ngt.
Med dom försvann också en Garmin hand-gps. Skitmycket annat - orkar inte komma på mer. Men Conquest 100 DC borde vara så ovanlig så om någon försöker slumpa bort den lär det synas.
Tack för er tid, och tack och lov hade jag med mig all ul-utrustning till fjällen i helgen.
Behöver ni kontakta mig, skicka PM här. Eller
Uffe38@gmail.com
070-2313522
Skitfiske.
/Ulf Henriksson
Kommentera