Aldrig använt och säljes på grund av att jag tänkt att återgå till haspel. Inhandlat på Dogger.se för drygt två månader sedan.
Det rör sig om Dogger Combo Gädda Superior Vänster, dvs:
• Svartzonker Signature Spinn, Spinn 255 cm (8'6") 40-140 g
• Ambassadeur Revo Toro NACL 51 HS
• Sufix 832 Braid 0,38mm sitter på rullen
Jag skickar även med två stycken nya Svartzonkertails v2, firetiger respektive golden shiner. Båda är nya och har aldrig penetrerat vattenytan. Jag har modifierat dom lite i form av byte av krokar (Owner) samt att jag byt ut orginaltailarna mot Svartzonker Big Tail.
Som sagt så är allt i nyskick/aldrig använt. Det har dock uppstått två små repor på rullen, se bifogad bild. Dessa är dock minimala och knappast något man lägger märke till om man inte tittar väldigt noga.
PRIS: 2 800 kr
Finns i Jönköping. Helst avhämtning, kan dock tänkas skickas. Tillkommer då frakt.

Det rör sig om Dogger Combo Gädda Superior Vänster, dvs:
• Svartzonker Signature Spinn, Spinn 255 cm (8'6") 40-140 g
• Ambassadeur Revo Toro NACL 51 HS
• Sufix 832 Braid 0,38mm sitter på rullen
Jag skickar även med två stycken nya Svartzonkertails v2, firetiger respektive golden shiner. Båda är nya och har aldrig penetrerat vattenytan. Jag har modifierat dom lite i form av byte av krokar (Owner) samt att jag byt ut orginaltailarna mot Svartzonker Big Tail.
Som sagt så är allt i nyskick/aldrig använt. Det har dock uppstått två små repor på rullen, se bifogad bild. Dessa är dock minimala och knappast något man lägger märke till om man inte tittar väldigt noga.
PRIS: 2 800 kr
Finns i Jönköping. Helst avhämtning, kan dock tänkas skickas. Tillkommer då frakt.
Kommentera