Hej!
Alla priser är exkl. frakt. Avhämtning i Uppsala, eller så står köparen för frakten. Vid köp av fler varor erbjuds paketpris!
Passar inte priset? Buda! Jag bits ej!
Säljer ett gammal Zalt-drag med ovanlig text på.
Pris: Ge mig ett bud!
Info:
- Flytande
- 14 cm
- Gjutskarv
- Rassel
- Står 'Mvh' på ena sidan (se bild)
- Ganska precis 15 år gammal
- Ofiskad, och legat på en hylla på landet
- Något slags fel på färgen (se bild), samma missfärgning på båda sidor. Drar man med fingret över området känner man att det inte är krok- eller slitning, den är lika slät som överallt annars där.
Vänstra kolumnen:
Gammal (som Zalten, ca 15 år) Rapala Magnum 14cm sjunkande, gjord i trä med metallsked. Böjbar för djupjustering! Ofiskad, någon enstaka krokrepa.
Pris: Bud
Rapala X-Rap 14cm saltvattenmodell. Ofiskad.
80 SEK
Rapala X-rap 10cm, olive. Ofiskad.
80 SEK
Rapala X-rap 10cm, svart silver. Ofiskad.
80 SEK
Högra kolumnen:
Rapala Clackin' Minnow 11cm, blåsilver. Ofiskad.
80 SEK
Rapala Husky Jerk, 14cm, firetiger. Fiskad enstaka gång
60 SEK
Rapala Deep Shadrap, 8cm. Yellow perch. Fiskad enstaka gång
60 SEK
Ej på bild:
Savage Gear MPP spinnspö, 9 fot, 180g. Kastar utan problem drag från 40g. Trevligt, lite toppigt spinnspö för det tyngre gäddfisket. Mycket spö för pengarna! Använt fyra pass, säljer pga köpte nytt. Spöt är sålt!
400 SEK
Alla priser är exkl. frakt. Avhämtning i Uppsala, eller så står köparen för frakten. Vid köp av fler varor erbjuds paketpris!
Passar inte priset? Buda! Jag bits ej!
Säljer ett gammal Zalt-drag med ovanlig text på.
Pris: Ge mig ett bud!
Info:
- Flytande
- 14 cm
- Gjutskarv
- Rassel
- Står 'Mvh' på ena sidan (se bild)
- Ganska precis 15 år gammal
- Ofiskad, och legat på en hylla på landet
- Något slags fel på färgen (se bild), samma missfärgning på båda sidor. Drar man med fingret över området känner man att det inte är krok- eller slitning, den är lika slät som överallt annars där.
Vänstra kolumnen:
Gammal (som Zalten, ca 15 år) Rapala Magnum 14cm sjunkande, gjord i trä med metallsked. Böjbar för djupjustering! Ofiskad, någon enstaka krokrepa.
Pris: Bud
Rapala X-Rap 14cm saltvattenmodell. Ofiskad.
80 SEK
Rapala X-rap 10cm, olive. Ofiskad.
80 SEK
Rapala X-rap 10cm, svart silver. Ofiskad.
80 SEK
Högra kolumnen:
Rapala Clackin' Minnow 11cm, blåsilver. Ofiskad.
80 SEK
Rapala Husky Jerk, 14cm, firetiger. Fiskad enstaka gång
60 SEK
Rapala Deep Shadrap, 8cm. Yellow perch. Fiskad enstaka gång
60 SEK
Ej på bild:
Savage Gear MPP spinnspö, 9 fot, 180g. Kastar utan problem drag från 40g. Trevligt, lite toppigt spinnspö för det tyngre gäddfisket. Mycket spö för pengarna! Använt fyra pass, säljer pga köpte nytt. Spöt är sålt!
400 SEK
Kommentera