Hej!
Jag grävar allt djupare i min grotta och hittade dessa:

1. JW Stifflip- trä förstås,
normal sjunkande, oanvänd, färgen
Guldglitter Någonting, finns ej längre- vackert som solen!

Bud, men inget skambud, tack! Såld till Coffe222
2. JW Stifflip- äkta super rarität! Jimmy berättade för mig att han gjorde bara två stycken i den färgen: en till en Muskyguide som tog redan några på det. Och en till en vän. Den är otrolig snygg- vågade inte fiska den. Konversationen mit Jimmy har jag sparat någonstans som skärmdump.
Riktigt coolt samlarbete

Ett förnuftigt bud kan göra tricket här med! Såld till Coffe222
3. JW Stifflip- i den absoluta killerfärgen: Johnnys 15+.
Nästan omöjligt att få ta i den färgen. Sista jag såg gick för priset av en McTail på Tradera- trä förstås.
Den har lite krokmärken från beteslådan men annars topp.

Ett modigt bud, tack!
4. En Bruce Tacklebox Darter- kolla priset här.
Fint som snus- och igen: denna abborrfärgen finns ej längre att få tag i. Oanvänd!

Bud, men ej förolämpning, tack.
Bokad
Och sist:
5. Det mystiska betet som jag har glömt vad det heter. Någon amerikansk betesbyggare som var superhett när jag köpte betet. Någon som kan tyda hans handstil?

Betet är använd men fortfarande kanonfint i lacken.
Ge mig ett bud jag inte kan tacka nej till, vetja!
Bokad
Frakten står köparen för. Sammanfraktar givetvis. Avhämtning i Farsta är också ok.
Ha det bäst, allihopa
Mario
Jag grävar allt djupare i min grotta och hittade dessa:
1. JW Stifflip- trä förstås,
normal sjunkande, oanvänd, färgen
Guldglitter Någonting, finns ej längre- vackert som solen!
Bud, men inget skambud, tack! Såld till Coffe222
2. JW Stifflip- äkta super rarität! Jimmy berättade för mig att han gjorde bara två stycken i den färgen: en till en Muskyguide som tog redan några på det. Och en till en vän. Den är otrolig snygg- vågade inte fiska den. Konversationen mit Jimmy har jag sparat någonstans som skärmdump.
Riktigt coolt samlarbete
Ett förnuftigt bud kan göra tricket här med! Såld till Coffe222
3. JW Stifflip- i den absoluta killerfärgen: Johnnys 15+.
Nästan omöjligt att få ta i den färgen. Sista jag såg gick för priset av en McTail på Tradera- trä förstås.
Den har lite krokmärken från beteslådan men annars topp.
Ett modigt bud, tack!
4. En Bruce Tacklebox Darter- kolla priset här.
Fint som snus- och igen: denna abborrfärgen finns ej längre att få tag i. Oanvänd!
Bud, men ej förolämpning, tack.
Bokad
Och sist:
5. Det mystiska betet som jag har glömt vad det heter. Någon amerikansk betesbyggare som var superhett när jag köpte betet. Någon som kan tyda hans handstil?
Betet är använd men fortfarande kanonfint i lacken.
Ge mig ett bud jag inte kan tacka nej till, vetja!
Bokad
Frakten står köparen för. Sammanfraktar givetvis. Avhämtning i Farsta är också ok.
Ha det bäst, allihopa
Mario
Kommentera