Hej, jag har en del fiskeprylar som inte används och det tycker jag är synd då det är fina grejer.
Rulle:
Daiwa lexa 100 (högervev)
väldigt lite fiskad, tyvärr har den blivit repad på ovansidan lite grann. inget som är trasigt utan endast kosmetiskt fel.
Kanonrulle för den som inte tänker ha den i vitrinskåpet utan använder den för att fiska
750:-
Spön:
Abu Veritas jerk, 6.6ft -150g kastvikt. (trigger)
Endast använd några få pass då det var för kort för mitt jerkfiske.
400:-
Daiwa exceler, 9ft 10-40g kastvikt. (trigger)
Grymt skönt spö som jag hade tänkt till öring/abborrefisket men då jag endast fiskar efter gädda numer så används det inte tyvärr. sparsamt använt även det med andra ord.
600:-
Beten:
Sz tail x3
röd/svart slowsink
Gäddfärgen slowsink
Blå/silver sink
150:- styck eller bästa bud.
Pike candy träbete, svart med vitt skelett på.
150:- eller bästa bud
Holy slider från RockNrolle. Röd/svart.
100:- eller bästa bud
Jag ska försöka fixa bilder på prylarna under dagen, annars kan ni skicka PM så löser vi det därifrån.
Sakerna finns i Nynäshamn, men jag kan mötas upp i Jordbro/Haningetrakten också.
Allt går att skicka men helst inte spöna. Frakt tillkommer på priserna.
Väl mött
Qfisk
Rulle:
Daiwa lexa 100 (högervev)
väldigt lite fiskad, tyvärr har den blivit repad på ovansidan lite grann. inget som är trasigt utan endast kosmetiskt fel.
Kanonrulle för den som inte tänker ha den i vitrinskåpet utan använder den för att fiska

750:-
Spön:
Abu Veritas jerk, 6.6ft -150g kastvikt. (trigger)
Endast använd några få pass då det var för kort för mitt jerkfiske.
400:-
Daiwa exceler, 9ft 10-40g kastvikt. (trigger)
Grymt skönt spö som jag hade tänkt till öring/abborrefisket men då jag endast fiskar efter gädda numer så används det inte tyvärr. sparsamt använt även det med andra ord.
600:-
Beten:
Sz tail x3
röd/svart slowsink
Gäddfärgen slowsink
Blå/silver sink
150:- styck eller bästa bud.
Pike candy träbete, svart med vitt skelett på.
150:- eller bästa bud
Holy slider från RockNrolle. Röd/svart.
100:- eller bästa bud
Jag ska försöka fixa bilder på prylarna under dagen, annars kan ni skicka PM så löser vi det därifrån.
Sakerna finns i Nynäshamn, men jag kan mötas upp i Jordbro/Haningetrakten också.
Allt går att skicka men helst inte spöna. Frakt tillkommer på priserna.
Väl mött
Qfisk