Tjenare Fiskesnackare
Först ut ett Edge dynamic powercast 10ft upp till 130g, i nyskick.
1000kr + frakt.
Jag kan skicka spöet om det behövs men frakten kommer kosta...
Abu Ambassadeur inshore 5501, 1 repa under en skruv, annars i nyskick, endast provkastad. nysmörjd med rocket fuel red label.
600kr + frakt
Abu Ambassadeur RCN 50. Rullen är i nyskick, inte så mycket som ett märke i den. Iar Lagret i spolen är utplockad. Rullen är testkastad och nysmörjd med rocket fuel red label
Tum tangenten är svagt missfärgad gul-grönt-ich, svårt att få med på bild då det inte syns så bra utom i direkt solsken.
600Kr + frakt
Uppdaterar priser samt slänger upp lite beten som inte används.
Wolfcreek beten i fint skick, krokrisp efter att de legat i betesbox finns.
Wolftailen är sinking.
1200Kr för alla 6 beten så står jag för frakten, annars vill jag ha 250Kr styck + frakt.
grjjerna finns i Karlshamn.
Först ut ett Edge dynamic powercast 10ft upp till 130g, i nyskick.
1000kr + frakt.
Jag kan skicka spöet om det behövs men frakten kommer kosta...
Abu Ambassadeur inshore 5501, 1 repa under en skruv, annars i nyskick, endast provkastad. nysmörjd med rocket fuel red label.
600kr + frakt
Abu Ambassadeur RCN 50. Rullen är i nyskick, inte så mycket som ett märke i den. Iar Lagret i spolen är utplockad. Rullen är testkastad och nysmörjd med rocket fuel red label
Tum tangenten är svagt missfärgad gul-grönt-ich, svårt att få med på bild då det inte syns så bra utom i direkt solsken.
600Kr + frakt
Uppdaterar priser samt slänger upp lite beten som inte används.
Wolfcreek beten i fint skick, krokrisp efter att de legat i betesbox finns.
Wolftailen är sinking.
1200Kr för alla 6 beten så står jag för frakten, annars vill jag ha 250Kr styck + frakt.
grjjerna finns i Karlshamn.
Kommentera