Hej alla. Jag har lastat ut en massa fiskegrejer som legat oanvända några år på S&F-loppisen på Ersboda i Umeå. Så jag är ledsen om ni som inte är Umebor känner att ni gjort av med 30 sekunders läsning i onödan. Sorry. Det jag säljer (för riktiga reapriser) är bland annat följande:
Daiwa VIP Musky-spö. 2-6 oz. Beställde det från USA för några år sedan, men då det är aningen för grovt för mina händer är det bara använt 1-2 ggr. Jag slumpar bort det för 399:- på S&F-loppisen.
Två olika Shimano-spön.
Ett gäng olika jerks, en del handgjorda. Slumppriser.
Grymt mycket rat.
Grymt mycket plastbeten.
En hel del UL-spinnare.
Olika wobblers, blandning från vältuggade till nya - från 8:- upp till hiskeliga 58:-
Ännu mer rat, men jäkligt billigt rat!
Jag kommer att gräva i förråden och lasta ut mer under hela denna vecka och nästa. Vi har även bra priser på barn-dvd, cd-skivor...och just det - sa jag rat!
Ha det gott
PS - Jag satte Blocket som prefix då jag inte kunde välja "loppis"
Daiwa VIP Musky-spö. 2-6 oz. Beställde det från USA för några år sedan, men då det är aningen för grovt för mina händer är det bara använt 1-2 ggr. Jag slumpar bort det för 399:- på S&F-loppisen.
Två olika Shimano-spön.
Ett gäng olika jerks, en del handgjorda. Slumppriser.
Grymt mycket rat.
Grymt mycket plastbeten.
En hel del UL-spinnare.
Olika wobblers, blandning från vältuggade till nya - från 8:- upp till hiskeliga 58:-
Ännu mer rat, men jäkligt billigt rat!
Jag kommer att gräva i förråden och lasta ut mer under hela denna vecka och nästa. Vi har även bra priser på barn-dvd, cd-skivor...och just det - sa jag rat!
Ha det gott
PS - Jag satte Blocket som prefix då jag inte kunde välja "loppis"
Kommentera