Rensar bland lite prylar som inte får tid vid vattnet
Först en Abu Garcia Revo elite 8 JDM
Hitköpt från Japan, provfiskat den 1 tur, men ingen rulle för mig. Skicket är som ny. 1500Kr vill jag ha för den.

En 5000C Från 73 enligt foten, Rullen har nyligen varit inne hos abu Svängsta för service och den funkar kanon trots dess slitna yttre. 500Kr kostar denna.
En Abu Garcia 5501 inshore. Aldrig fiskad med, var tänkt att användas som reserv om min JB skulle slänga in handduken.
Påspolad 0.36 flätlina, det finns en liten liten repa under den ena gavelskruven påvänster sida som blev när jag slant med mejseln när jag skulle se hur den såg ut innuti. 1000Kr Vill jag ha för denna.

Några spö har jag med som inte kommer till nytta.
Sålt! Först ut ett Abu Garcia Revenge spinn spö, 7.6ft 5-20g. Inköpt hos Abu shoppen i Svängsta i våras, 200Kr vill jag ha för detta.
Sålt Nästa spö för rakning är ett Zalt Solö spinn, 6ft 50-150g. Jerkbait. köpt hos Dogger för ca 1år sedan, mycket fint skick, lite använt, lite missfärning på korken bara. 500Kr kostar detta.
Som tredie deltagare har vi ett Abu Garcia Venerate, spinn. 6.6 ft upp till 25g använt 1 gång ihop med Elite 8 rullen.
så det är i superskick. odelat. Köpt på Abu Garcia shoppen i Svängsta. 200Kr vill jag ha.
Sist Har vi ett Berkley Skeletor haspel. 6ft 6-18g ML Dropshot. odelat. Riktigt fint spö som jag verkligen gillar, men lite för kort för mig, så jag inhandlade ett 8ft ist.
Använt 3-4 turer, mycket fint skick. Köpt hos Abu Garcia shoppen i Svängsta i våras. 500Kr vill jag ha.

Lite beten också!
Bild från vänster och ner, bild från höger och ner.
Bild 1
Såld! peewe Fettot, mycket fint skick, knapt något krokskav 150Kr
Såld! peewe Valpen XL, mycket fint skick, knappt något krokskav 150kr
Jw slacker, Shallow, mycket fint skick 150Kr
Vicke 60gr med mcmio tail, mycket fint skick 100kr
Bild 2
2 styck Abu Garcia rocket jerk, mycket fint skick, 100Kr för båda
Mälaren lures, mycket fint skick, men jag har målat på tailen, 100Kr
2 styck savagegear beten, fint skick, 100Kr för båda.
Bild 3
Smutly Dog, okej skick 100kr
Thörngrens beten, model simpa, ok skick, 100kr
Ace bete med rassel, 50kr
Sibile bete, Magic swimmer 190, snabt sjunkande. Mycket fint skick, 100Kr
Phantom Walk the dog bete, 100Kr
Bild 4
Såld! Abu svartzonker McMio med en snabelsvans, risp finns. 50Kr
Såld! Krook lures, Fint skick men jag har målat på tailen 100Kr
Såld! CwC wolftail, mycket fint skick, 100Kr
Törngrens beten, stort bete, ca 140g. snabt sjunkande. 100Kr
Bild 5
Jenza lures, sakta sjunkande, supefint foiljerat (stavning??) bete, 270Kr
Zalt bete, fint skick, 50Kr
Smutly Dog, fint skick, 100Kr
Rapala x-rap subwalk 15 mycket fint skick, 100Kr
Såld! Jw mini backlip, fint skick, 150kr

En Record 41 är mycket intressant som inbyte!!
En Abu 6001 rulle är med intressant som inbyte, helst en record 6601 eller en CS pro rocket 6501, att den har knarr är ett måste!
Inga spön skickas! Är ni intresserade av dom får vi mötas hemma hos mig i Karlshamn.
Inga krokar kommer att skickas med på betena för brevbärarens skull!
Alla priser är exklusive frakt!
Kontakt via PM eller att ni skriver i tråden.
Betalning görs vi banköverföring till mitt bankkonto eller kontant, jag har inte swish...
//Martin
Först en Abu Garcia Revo elite 8 JDM
Hitköpt från Japan, provfiskat den 1 tur, men ingen rulle för mig. Skicket är som ny. 1500Kr vill jag ha för den.
En 5000C Från 73 enligt foten, Rullen har nyligen varit inne hos abu Svängsta för service och den funkar kanon trots dess slitna yttre. 500Kr kostar denna.
En Abu Garcia 5501 inshore. Aldrig fiskad med, var tänkt att användas som reserv om min JB skulle slänga in handduken.
Påspolad 0.36 flätlina, det finns en liten liten repa under den ena gavelskruven påvänster sida som blev när jag slant med mejseln när jag skulle se hur den såg ut innuti. 1000Kr Vill jag ha för denna.
Några spö har jag med som inte kommer till nytta.
Sålt! Först ut ett Abu Garcia Revenge spinn spö, 7.6ft 5-20g. Inköpt hos Abu shoppen i Svängsta i våras, 200Kr vill jag ha för detta.
Sålt Nästa spö för rakning är ett Zalt Solö spinn, 6ft 50-150g. Jerkbait. köpt hos Dogger för ca 1år sedan, mycket fint skick, lite använt, lite missfärning på korken bara. 500Kr kostar detta.
Som tredie deltagare har vi ett Abu Garcia Venerate, spinn. 6.6 ft upp till 25g använt 1 gång ihop med Elite 8 rullen.
så det är i superskick. odelat. Köpt på Abu Garcia shoppen i Svängsta. 200Kr vill jag ha.
Sist Har vi ett Berkley Skeletor haspel. 6ft 6-18g ML Dropshot. odelat. Riktigt fint spö som jag verkligen gillar, men lite för kort för mig, så jag inhandlade ett 8ft ist.
Använt 3-4 turer, mycket fint skick. Köpt hos Abu Garcia shoppen i Svängsta i våras. 500Kr vill jag ha.
Lite beten också!
Bild från vänster och ner, bild från höger och ner.
Bild 1
Såld! peewe Fettot, mycket fint skick, knapt något krokskav 150Kr
Såld! peewe Valpen XL, mycket fint skick, knappt något krokskav 150kr
Jw slacker, Shallow, mycket fint skick 150Kr
Vicke 60gr med mcmio tail, mycket fint skick 100kr
Bild 2
2 styck Abu Garcia rocket jerk, mycket fint skick, 100Kr för båda
Mälaren lures, mycket fint skick, men jag har målat på tailen, 100Kr
2 styck savagegear beten, fint skick, 100Kr för båda.
Bild 3
Smutly Dog, okej skick 100kr
Thörngrens beten, model simpa, ok skick, 100kr
Ace bete med rassel, 50kr
Sibile bete, Magic swimmer 190, snabt sjunkande. Mycket fint skick, 100Kr
Phantom Walk the dog bete, 100Kr
Bild 4
Såld! Abu svartzonker McMio med en snabelsvans, risp finns. 50Kr
Såld! Krook lures, Fint skick men jag har målat på tailen 100Kr
Såld! CwC wolftail, mycket fint skick, 100Kr
Törngrens beten, stort bete, ca 140g. snabt sjunkande. 100Kr
Bild 5
Jenza lures, sakta sjunkande, supefint foiljerat (stavning??) bete, 270Kr
Zalt bete, fint skick, 50Kr
Smutly Dog, fint skick, 100Kr
Rapala x-rap subwalk 15 mycket fint skick, 100Kr
Såld! Jw mini backlip, fint skick, 150kr
En Record 41 är mycket intressant som inbyte!!
En Abu 6001 rulle är med intressant som inbyte, helst en record 6601 eller en CS pro rocket 6501, att den har knarr är ett måste!
Inga spön skickas! Är ni intresserade av dom får vi mötas hemma hos mig i Karlshamn.
Inga krokar kommer att skickas med på betena för brevbärarens skull!
Alla priser är exklusive frakt!
Kontakt via PM eller att ni skriver i tråden.
Betalning görs vi banköverföring till mitt bankkonto eller kontant, jag har inte swish...
//Martin
Kommentera