Hejsan, är och jobbar nere i Halland och har varken tid eller plats för dom här grejerna för tillfället så jag måste tyvärr sälja det.
Ambassadeur 5601 JB + Strike Pro Contact -180g Säljes tillsammans. Mycket lite använt, sitter 0.28 TracerBraid i fint skick på.
1200:-
Betesbox: 1 Buster Jerk Shallow "skitmört", x4 Bomber Herky Jerky?, 1 Broman Jerk, x4 Zaltail, 1 The Pig Spinnerbait, Div. Jiggar Savage Gear, Berkley med skallar och div. riggar.
400:-
Säljes tillsammans för 1400:-
Haspelset
Shimano BeastMaster samt en Shimanorulle, kan kolla upp mer exakt vad det är för grejer vid intresse. Det är i extremt bra skick då det endast kastats med 5 gånger. Följer med 5 stycken spinnare varav en är i bruten förpackning samt en tom beteslåda och cirka 7 tafsar.
Sitter 0.14s TracerBraid på denna tror jag.
Har låda, kvitto och garanti kvar på setet ovan, köpt för 2 månader sedan.
Prisidé: Bud, uppdaterar tråden med vad det är för grejer så fort som möjligt.
Ambassadeur 5601 JB + Strike Pro Contact -180g Säljes tillsammans. Mycket lite använt, sitter 0.28 TracerBraid i fint skick på.
1200:-
Betesbox: 1 Buster Jerk Shallow "skitmört", x4 Bomber Herky Jerky?, 1 Broman Jerk, x4 Zaltail, 1 The Pig Spinnerbait, Div. Jiggar Savage Gear, Berkley med skallar och div. riggar.
400:-
Säljes tillsammans för 1400:-
Haspelset
Shimano BeastMaster samt en Shimanorulle, kan kolla upp mer exakt vad det är för grejer vid intresse. Det är i extremt bra skick då det endast kastats med 5 gånger. Följer med 5 stycken spinnare varav en är i bruten förpackning samt en tom beteslåda och cirka 7 tafsar.
Sitter 0.14s TracerBraid på denna tror jag.
Har låda, kvitto och garanti kvar på setet ovan, köpt för 2 månader sedan.
Prisidé: Bud, uppdaterar tråden med vad det är för grejer så fort som möjligt.
Kommentera