Tjena! Jag säljer min jerkutrustning samt diverse drag då jag fiskar i en sjö med otroligt mycket växter och är trött på att fastna så det blir endast vasskyddat hädanefter. Köptes in för cirkus 1-1.5 år sen och har inte använts speciellt flitigt så allting är i bra skick.
Spö: BFT Bandit 7,3’ - 180 gr, Jerkbait/Tailbete. Ett tvådelat lite längre jerkspö än det normala. Är själv kort (177cm) men aldrig haft problem med att de varit något längre utan snarare en fördel då det är skönare vid drillning av fisk. Tyngsta jag kastat är ett egengjort bete på 160g men pallar betydligt mer.
Information om spöt
Rulle: Ambassadeur 5601 JB
Behövs knappast någon mer information. Sitter ca 50-70m 0.36 Strikewire lina på. Smörjd med Abus rocket oil med jämna mellanrum enligt denna film https://www.youtube.com/watch?v=vWy09xdWW6U.
Pris: 1500:-. Vill helst att köparen hämtar setet som finns 7km utanför Gävle men kan även skickas. Frakt står köparen för isf.
Drag:
De flesta "måste ha dragen" som jerkfiskare. Om du vill ha fler bilder pga dålig fotograf(skyller på ljuset) är det bara säga till. Alla drag skickas utan krokar för att skona brevbärares händer.
Rad 1
Big Bandit Suspending Firecarp 100:-
The Pig 6" 140:- (Nytt pris)
Salmo Slider Sinking 12cm 70:-
SZ Big McMy: 80:-(Nytt pris)
Wolf Tail shallow 90:-
Rad 2
Savage gear Deviator 50:- (Nytt pris)
Buster Jerk Fluo Sunburst Shallow 90:-
Buster Jerk Grey shadow Shallow cruiser 90:-
Buster Jerk Tånglake Shallow cruiser 80:- (Nytt pris)
Buster Jerk Blue Ocean Shallow 90:-
Buster Jerk Glen grant Original 90:-
Allting finns strax utanför Gävle men kan skickas. Ev fraktkostnad står köparen för. Ingenting kommer skickas innan betalning kommit in på kontot. Möjlighet till Swish finns också.
Kontakt sker antingen här eller förslagsvis via E-mail där jag är aktivare: martin.eriksson.1998@gmail.com
Vid några frågor är det bara att hojta till!
Spö: BFT Bandit 7,3’ - 180 gr, Jerkbait/Tailbete. Ett tvådelat lite längre jerkspö än det normala. Är själv kort (177cm) men aldrig haft problem med att de varit något längre utan snarare en fördel då det är skönare vid drillning av fisk. Tyngsta jag kastat är ett egengjort bete på 160g men pallar betydligt mer.
Information om spöt
Rulle: Ambassadeur 5601 JB
Behövs knappast någon mer information. Sitter ca 50-70m 0.36 Strikewire lina på. Smörjd med Abus rocket oil med jämna mellanrum enligt denna film https://www.youtube.com/watch?v=vWy09xdWW6U.
Pris: 1500:-. Vill helst att köparen hämtar setet som finns 7km utanför Gävle men kan även skickas. Frakt står köparen för isf.
Drag:
De flesta "måste ha dragen" som jerkfiskare. Om du vill ha fler bilder pga dålig fotograf(skyller på ljuset) är det bara säga till. Alla drag skickas utan krokar för att skona brevbärares händer.
Rad 1
Big Bandit Suspending Firecarp 100:-
Salmo Slider Sinking 12cm 70:-
SZ Big McMy: 80:-(Nytt pris)
Wolf Tail shallow 90:-
Rad 2
Savage gear Deviator 50:- (Nytt pris)
Buster Jerk Fluo Sunburst Shallow 90:-
Buster Jerk Grey shadow Shallow cruiser 90:-
Buster Jerk Tånglake Shallow cruiser 80:- (Nytt pris)
Buster Jerk Blue Ocean Shallow 90:-
Buster Jerk Glen grant Original 90:-
Allting finns strax utanför Gävle men kan skickas. Ev fraktkostnad står köparen för. Ingenting kommer skickas innan betalning kommit in på kontot. Möjlighet till Swish finns också.
Kontakt sker antingen här eller förslagsvis via E-mail där jag är aktivare: martin.eriksson.1998@gmail.com
Vid några frågor är det bara att hojta till!
Kommentera