Rensar ut lite beten som jag inte kommer använda så mycket i vår. Frakt tillkommer och jag väger och postar för billigast frakt, jag bjuder på emballagekostnaden så ni betalar bara för frimärkena.
Rad ett från vänster uppifrån:
1. Lucky Craft Magnum trollingwobbler rejäl med enorm sked, går ner till 6 meter tror jag. Helt ny, kostar runt 25$ i USA. Mitt pris: 100kr
2 och 3. Träjerk från Baltic Baits, fint hantverk, papegojfärgade är provfiskad och den undre är helt ny, 12cm väger runt 50 gram. Mitt pris: 80kr styck
4 och 5: Salmo Slider 10, nyskick, flytande, Mitt pris: 55kr styck
5,6,7: Salmo Slider 12, nyskick något enstaka märke på den gula, flytande Mitt Pris: 60kr styck
Rad två:
1 och 2 Alien Eel silver regular och den Gula är Tackle Industries regular, oanvänd också Mitt pris: 150kr för båda
3. Zalt 19cm, lite märken. Mitt pris: 60kr
4. Buster 2, mycket bra skick, original: 65kr
5. Buster Jerk lite märken men bra fiskeskick, super shallow, 70kr
6. Pikey Träjerk 15cm, fint hantverk helt oanvänd, 85kr
7. Tackle Industries Sea Calf (samma som manta) stor sida till sida, 100 gram, oanvänd. Mitt pris: 80kr
Sen en spole Power Pro Super 8, 0,36, 137meter, oanvänd kostar 269 i butik, Mitt pris: 160kr
Finns på pm vid intresse, samfraktar vid köp av flera!
MVH
Anton Larsson
Rad ett från vänster uppifrån:
1. Lucky Craft Magnum trollingwobbler rejäl med enorm sked, går ner till 6 meter tror jag. Helt ny, kostar runt 25$ i USA. Mitt pris: 100kr
2 och 3. Träjerk från Baltic Baits, fint hantverk, papegojfärgade är provfiskad och den undre är helt ny, 12cm väger runt 50 gram. Mitt pris: 80kr styck
4 och 5: Salmo Slider 10, nyskick, flytande, Mitt pris: 55kr styck
5,6,7: Salmo Slider 12, nyskick något enstaka märke på den gula, flytande Mitt Pris: 60kr styck
Rad två:
1 och 2 Alien Eel silver regular och den Gula är Tackle Industries regular, oanvänd också Mitt pris: 150kr för båda
3. Zalt 19cm, lite märken. Mitt pris: 60kr
4. Buster 2, mycket bra skick, original: 65kr
5. Buster Jerk lite märken men bra fiskeskick, super shallow, 70kr
6. Pikey Träjerk 15cm, fint hantverk helt oanvänd, 85kr
7. Tackle Industries Sea Calf (samma som manta) stor sida till sida, 100 gram, oanvänd. Mitt pris: 80kr
Sen en spole Power Pro Super 8, 0,36, 137meter, oanvänd kostar 269 i butik, Mitt pris: 160kr
Finns på pm vid intresse, samfraktar vid köp av flera!
MVH
Anton Larsson
Kommentera