Hej! Då var det dags för lite höstrensning av godbitar som får för lite tid i vattnet!
Ber om ursäkt för den kassa bilden (brist på dagsljus). Kan självklart smsa över bättre närbilder vid intresse. Samtliga beten är fiskade men i mycket bra skick. Endast BJ-2orna som fått smaka lite sten. Övriga har bara mindre huggmärken/risp.
Fri frakt vid köp av 3 eller fler beten. Annars 30kr (Postens gröna). De med krok på skickas med eller utan krok efter köparens önskemål. Förutom cash så byter jag gärna mot wolfcreek-trä eller en schysst vänstervevad jerk-amba (pro rocket/Ge fan i våra vatten/JB/predator. Mot rulle kan jag självklart lägga pengar emellan!
Buster Jerk 2 - Firebird = 70:- såld
Buster Jerk 2 - Parrot = 70:-såld
SG Deviator Belly Up - "Brunfisk med vit mage" = 60:-
SG Deviator Belly Up - "Silverfisk me grön mage" = 60:-
Wolf tail JR Shallow - Fluo baitfish = 80:-såld
JW Backlip - Jeppan = 200:-såld
Birkan Y-tail = 200:-
Buster Jerk Original Black Perch = 90:-såld
Buster Jerk Original Wolfcreek Mälaren = 90:-såld
Buster Jerk Original "Svart/Röd/Orange" = 90:-såld
Buster Jerk Original Stefan Trumstedt Signaturfärg - 90:-såld
Wolfcreek The Wolf Old School Aborre = 240:-såld
Scheeetfiske!
//Mattias Fors
0708-876-300
Ber om ursäkt för den kassa bilden (brist på dagsljus). Kan självklart smsa över bättre närbilder vid intresse. Samtliga beten är fiskade men i mycket bra skick. Endast BJ-2orna som fått smaka lite sten. Övriga har bara mindre huggmärken/risp.
Fri frakt vid köp av 3 eller fler beten. Annars 30kr (Postens gröna). De med krok på skickas med eller utan krok efter köparens önskemål. Förutom cash så byter jag gärna mot wolfcreek-trä eller en schysst vänstervevad jerk-amba (pro rocket/Ge fan i våra vatten/JB/predator. Mot rulle kan jag självklart lägga pengar emellan!
Buster Jerk 2 - Firebird = 70:- såld
Buster Jerk 2 - Parrot = 70:-såld
SG Deviator Belly Up - "Brunfisk med vit mage" = 60:-
SG Deviator Belly Up - "Silverfisk me grön mage" = 60:-
Wolf tail JR Shallow - Fluo baitfish = 80:-såld
JW Backlip - Jeppan = 200:-såld
Birkan Y-tail = 200:-
Buster Jerk Original Black Perch = 90:-såld
Buster Jerk Original Wolfcreek Mälaren = 90:-såld
Buster Jerk Original "Svart/Röd/Orange" = 90:-såld
Buster Jerk Original Stefan Trumstedt Signaturfärg - 90:-såld
Wolfcreek The Wolf Old School Aborre = 240:-såld