Har ett par ekolod över som inte används.
Det första är ett Garmin echo 100 köpt av mig i somras och använt ett fåtal gånger på prov, skicket är som nytt skulle jag våga påstå. Komplett med givare och allt kablage.
Det andra är ett Humminbird Piranha MAX210 som satt på en båt jag köpte, har ej använt det själv men har kontrollerat att det fungerar. Även detta komplett med allt som hör till.
Hittade även ett sånt där portabelt fäste till givaren som är lätt att flytta med, har använts men är komplett med alla delar och fungerande.
Dessa kan givetvis skickas om mottagaren står för frakten eller hämtas i Nora norr om Örebro.
Reser mycket i jobbet så avlämning eller uppmötande kan också eventuellt ordnas.
Lite länkar till produkterna vid eventuella frågor:
Garmin Echo 100
Piranha MAX210
Portabel givarhållare
Pris på dessa då, 500 kr styck är väl kanske rimligt?
Hållaren till ekolodsgivaren, 200 kr.
Jag nås på 0702010628 eller mh@industridraperier.se
Prickarna på bilden är endast vatten då det regnade när jag hämtade in dom
Det första är ett Garmin echo 100 köpt av mig i somras och använt ett fåtal gånger på prov, skicket är som nytt skulle jag våga påstå. Komplett med givare och allt kablage.
Det andra är ett Humminbird Piranha MAX210 som satt på en båt jag köpte, har ej använt det själv men har kontrollerat att det fungerar. Även detta komplett med allt som hör till.
Hittade även ett sånt där portabelt fäste till givaren som är lätt att flytta med, har använts men är komplett med alla delar och fungerande.
Dessa kan givetvis skickas om mottagaren står för frakten eller hämtas i Nora norr om Örebro.
Reser mycket i jobbet så avlämning eller uppmötande kan också eventuellt ordnas.
Lite länkar till produkterna vid eventuella frågor:
Garmin Echo 100
Piranha MAX210
Portabel givarhållare
Pris på dessa då, 500 kr styck är väl kanske rimligt?
Hållaren till ekolodsgivaren, 200 kr.
Jag nås på 0702010628 eller mh@industridraperier.se
Prickarna på bilden är endast vatten då det regnade när jag hämtade in dom