Idag inträffade mardrömmen. Inbrott i garaget och varenda spö, rulle och bete man samlat på sig under åren är borta... Håll gärna ögon och öron öppna efter custom träbeten från bl.a wolfcreek och svartzonker som säljs lite för billigt. Känner igen varenda repa på varje bete
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Stulna fiskeprylar...
Collapse
X
-
Fy fan, jag har larmat hela huset + garaget med massor av sensorer, rörelsedetektorer m.m. så det kommer inte in en mygga som kan talla på mina prylar utan att jag tillåter det.
Sector Alarm kostar mig 400 spänn i månaden men det ger mig lite lugn om man är borta, har varit så sabla mycket inbrott i bostäder de sista åren. Utländska ligor har härjat här runt Umeå och en bunt av dem åkte fast för något år sedan, men de har ju varit runt och rotat efter smycken och värdesaker som de mest troligt postat hem till sina länder direkt. Inget stöldgods påträffades men de hade färdigfrankerade brev med sig.
Fiskeprylar är det väl lite mer troligt att det är några lokala förmågor som varit framme, nån som sett dig lasta av prylar eller vet om att du har mycket prylar.
Kasst hursom, skaffa larm!Tävling - Sveriges mest misslyckade gäddfiskare! Flest nedlagda fisketimmar utan en 10+.......
Slår du mig så är du värdelös! Så det så!
Läs min fiskeblogg:
http://blogg.fjallfoto.se
Kommentera
-
Vet vad du menar, va med om samma skit förra sommarn!!!
Visst ja fick ut försäkringspengar men hur ska det ersätta PB betet mm och sen sitta och skriva upp ALLT på papper osv....
Bästa tips ja kan ge är att försöka få tag i nån på förs bolaget som vet vad detta handlar om, lider med dig!!!!
Kommentera
-
Skicka inte in en enda bild faktiskt, kvitton printade ja ut från alla webbshoppar man har handlat på eller mail kvitton, kanske hade tur.
Hade först en (vad ja tror) äldre dam som hade noll koll men fick bytt till en kille som själv fiskade och visste vad det handla om med svartzonker, wolfcreek hit och dit....
Det där va ju inget ja hade bilder eller kvitton på och inte heller alla tradera köp....
Som sagt, se till att få rätt person!!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av SikkfiskStingers av rostfri tråd. Kvalitet utlovas!
En modell med 9cm mellan kroköglorna till beten...3 Foton-
Kanal: Säljes - Fiskesnack.com
2025-03-11, 12:28 -
-
av Serben_Okuma Ceymar Feeder 13' 40-80g spö i ny skick. Använd fåtal gånger och alla toppar är hela.
Finns...3 Foton-
Kanal: Säljes - Fiskesnack.com
2024-10-03, 20:20 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
|
1 251 svar
102 457 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]() |
||
Startad av Markusth, 2012-12-07, 15:48
|
5 svar
1 351 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()
av Rayban91
2025-01-08, 16:05
|
||
Startad av gabbu, 2014-09-13, 19:28
|
3 svar
880 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()
av Gusta
2024-06-16, 12:36
|
||
Startad av chuck, 2017-03-31, 10:10
|
4 svar
538 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()
av anteman
2024-10-12, 12:19
|
||
[Tradera]
11 ambassadeurer.Ge fan i våra vatten,Pro Rocket,Revo Toro,Revo STX mm avslutas 2 nov
av andreas107
Startad av andreas107, 2017-10-30, 18:32
|
5 svar
1 014 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()
av barnmorskan
2025-01-07, 22:30
|