Ja då lägger jag upp mina Flugor samt Snurror. Flugorna är gjorda utav toppkvalité sätt från andra Spinnflugor på marknaden, bundna på högkvalitet tupphackel, rävhår, tempelhund, isbjörn. De större flugorna neders på bilderna är gjorda med SSS material (Frödins material), de har ingen fronthackel dock har olikfärgade flash i sig. Som sagt topp kvalité flugor som normaltvis säljs mellan 30-40kr styck. Snurrorna är ej gjorda utav mig utan professionell gjorda utav Kalle Sundblad och är otroligt effektiva på havsöringen, dom har nästan nappgaranti. Det enda som har används utav dessa varor kanske är 5st flugor, resterande är helt nya.
Totalt:
51st Spinnflugor
36st Snurror
Säljer allt i paketpris dock kan jag tänka mig att dela på ordern om det är en relativt stor andel som önskas, allt kommer i en vattentålig låda där ni får med trekrokar med jiggar på (för snurrorna) trevägslekande, krympslang samt trekrokar (dessa kommer utan extra kostnad),.
Pris: 1000kr (motsvarar ett styckpris på flugorna/snurrorna strax under 11kr.) Frakt ingår givetvis
Enbart snurror: 20kr styck
Enbart flugor: 15kr styck
Ovanstående priser gäller om ni tar alla snurror eller alla flugor.
Skicka PM vid intresse eller frågor!
Totalt:
51st Spinnflugor
36st Snurror
Säljer allt i paketpris dock kan jag tänka mig att dela på ordern om det är en relativt stor andel som önskas, allt kommer i en vattentålig låda där ni får med trekrokar med jiggar på (för snurrorna) trevägslekande, krympslang samt trekrokar (dessa kommer utan extra kostnad),.
Pris: 1000kr (motsvarar ett styckpris på flugorna/snurrorna strax under 11kr.) Frakt ingår givetvis
Enbart snurror: 20kr styck
Enbart flugor: 15kr styck
Ovanstående priser gäller om ni tar alla snurror eller alla flugor.
Skicka PM vid intresse eller frågor!
Kommentera