Ett gäng schyssta karp/gäddmeteprylar som inte kom till användning. Prylarna är antingen helt oanvända eller beprövade någon enstaka tur. Jag kommer antingen skriva ut vad jag vill ha för respektive pryl, eller be om bud, men i båda fallen är det inkl. frakt som gäller, Varan skickas så fort jag ser pengarna på mitt konto, okej lets go:
* Prologic New Green weigh sling, Large: Stort vågnät från Prologic, främst för karp/gädda. 120 cm lång och 60 cm bred, aldrig använd:
pris: 200:- inkl. frakt.
* Fox Pike Swinger: Nappindikator swingerstyle för gädda/gös, aldrig använd:
pris: 150:- inkl. frakt.
* Wychwood Solace Rucksack - 70l: 70-liters ryggsäck från Wychwood med sex yttre fickor + det stora huvudfacket. Det bästa med denna ryggsäck är att den kan öppnas som en vanlig väska för bra överblick ( se bild ). Använd max 5 turer:
pris: 400:- inkl. frakt.
* Wychwood Solace 5 Rod Quiver: Tar 5 spön, paraply/bivvy, banksticks och håvhandtag. Aldrig använd:
Som sagt, ett gäng schyssta karp/gäddmete-prylar som inte kommer komma till användning. Är du intresserad är det bara att SMS:a, mejla eller PM:a!
Oliver Garemark
0733 10 21 91
Lipton_grey@hotmail.com
* Prologic New Green weigh sling, Large: Stort vågnät från Prologic, främst för karp/gädda. 120 cm lång och 60 cm bred, aldrig använd:
pris: 200:- inkl. frakt.
* Fox Pike Swinger: Nappindikator swingerstyle för gädda/gös, aldrig använd:
* Wychwood Solace Rucksack - 70l: 70-liters ryggsäck från Wychwood med sex yttre fickor + det stora huvudfacket. Det bästa med denna ryggsäck är att den kan öppnas som en vanlig väska för bra överblick ( se bild ). Använd max 5 turer:
pris: 400:- inkl. frakt.
* Wychwood Solace 5 Rod Quiver: Tar 5 spön, paraply/bivvy, banksticks och håvhandtag. Aldrig använd:
Som sagt, ett gäng schyssta karp/gäddmete-prylar som inte kommer komma till användning. Är du intresserad är det bara att SMS:a, mejla eller PM:a!
Oliver Garemark
0733 10 21 91
Lipton_grey@hotmail.com
Kommentera